Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری در آئین تکریم و معارفه فرماندار رباط کریم که شامگاه شنبه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اساساً مسئولیت فرمانداری در کل دنیا مسئولیتی بسیار خطیر و اثر گذار است، اظهار داشت: این مسئولیت در نظام اسلامی به ویژه در شرایط کرونا و کمبود منابع، کاری دشواراست اما مدیران نباید به این بهانه از کار جهادی فروگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند و شاخص‌های انتخاب فرمانداران در استان تهران تصریح کرد: در مورد انتخاب فرماندار رباط کریم موظف به پاسخگویی به مردم هستم، حتماً مطلوب ما در انتخاب فرمانداران بومی است، البته شاخص تام و تمام ما بومی بودن نیست بلکه اصل بومی بودن تنها یکی از شاخص‌های انتخاب فرمانداران است در حقیقت شرط لازم است اما شرط کافی نیست.

استاندار تهران با بیان اینکه برای انتخاب فرماندار رباط کریم وقت زیادی صرف شد و با گزینه‌های متعددی شخصاً مصاحبه کردم ادامه داد: با فرماندار جدید این شهرستان شرط کردم که حتماً ساکن رباط کریم باشد و در همین شهرستان سکونت کند.

منصوری سپس گفت: ترجیح ما برای انتخاب مدیران، جوانان هستند چراکه جوان با انرژی زیاد پیگیر مطالبات مردم است.

وی در ادامه با اشاره به نقش راهبردی فرمانداران به عنوان محور وحدت بین بدنه اجرایی دولت در شهرستان‌ها عنوان کرد: فرماندار به عنوان پدر اجرایی شهرستان باید با همه ارکان اجرایی شهرستان تعامل داشته باشد و به نوعی وحدت و همدلی ایجاد کند و کمک کند که اصل مطالبه مردم پیگیری شود و البته در این مسیر ممکن است با زبان تلخ برخی مواجه شود.

استاندار تهران افزود: فرمانداران باید ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و نیروی انسانی شهرستان را شناسایی و با برنامه ریزی کلان و البته با دقت به جزئیات زمینه رشد شهرستان را فراهم کنند.

منصوری اظهار داشت: فرصت آزمون و خطا وجود ندارد امروز مطالبه جدی ما کار با برنامه و جدی از فرمانداران استان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حرکت مدیران مومنانه و جهادی نباشد مشکلی از مردم حل نمی‌شود، هنوز بعداز هزاران سال سلوک مدیریتی حضرت امیر (ع) که همراه با اخلاص بود الگوی مدیریتی ماست.

استاندار تهران مسیر پیشرفت کشور را روشن توصیف کرد و گفت: در نظام اسلامی باید فراتر از ظرفیت‌ها و توان خود کار کنیم و با همین منابع موجود هم می‌توان مدیریت کرد.

منصوری تصریح کرد: امروز رباط کریم بار چند شهرستان را به دوش می‌کشد و باید مسائل و موضوعات این شهرستان را با جدیت و دقت پیگیری کنیم و با اولویت بندی مسائل، کارها را پیش ببریم، ضمن اینکه تعهد ما به مردم کار شبانه روزی، جهادی و جدی و حرکت با برنامه برای ارتقا جایگاه این شهرستان است.

کد خبر 5378939

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن منصوری استانداری تهران فرمانداری رباط کریم ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایام فاطمیه شب یلدا سانحه تصادف انتخاب فرماندار رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها گفت: پلیس مطالبه گر است. پلیس از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می‌کند.

وی افزود: پلیس از وزرات راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه گری می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص مطالبه گری و رفع نقاط حادثه خیز پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی گردید تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود. و به شهروندان بگوید که در این محل‌ها احتمال تصادف وجود دارد.

وی گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خود روها باشند.

وی افزود: همان گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان راه وسیله نقلیه می‌باشد قدم‌های زیادی برداشته و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده است، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این خصوص گام بردارند.

کد خبر 6089487

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود