Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه روز شنبه ایرنا، استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه  سرپرست فرماندار رباط کریم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و دیگر مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش رباط کریم برگزار شد گفت: در مورد انتخاب فرماندار رباط کریم موظف به پاسخگویی به مردم هستم، نظر ما در انتخاب فرمانداران بومی بودن است، البته شاخص تام و تمام ما بومی بودن نیست بلکه اصل بومی بودن تنها یکی از شاخص های انتخاب فرمانداران است در حقیقت شرط لازم است اما شرط کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری با بیان اینکه برای انتخاب فرماندار رباط کریم وقت زیادی صرف شد و با گزینه های متعددی شخصا مصاحبه کردم ادامه داد: با فرماندار جدید این شهرستان شرط کردم که حتما ساکن رباط کریم باشد و در همین شهرستان سکونت کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش راهبردی فرمانداران به عنوان محور وحدت بین بدنه اجرایی دولت در شهرستان ها عنوان کرد: فرماندار به عنوان پدر اجرایی شهرستان باید با همه ارکان اجرایی شهرستان تعامل داشته باشد و به نوعی وحدت و همدلی ایجاد کند و کمک کند که اصل مطالبه مردم پیگیری شود و البته در این مسیر ممکن است با زبان تلخ برخی مواجه شود.

استاندار تهران افزود: فرمانداران باید ظرفیت های اقتصادی، صنعتی و نیروی انسانی شهرستان را شناسایی و با برنامه ریزی کلان و البته با دقت به جزییات زمینه رشد شهرستان را فراهم کنند.

منصوری خاطرنشان کرد: اگر حرکت مدیران مومنانه و جهادی نباشد مشکلی از مردم حل نمی شود، هنوز بعداز هزاران سال سلوک مدیریتی حضرت امیر (ع)که همراه با اخلاص بود الگوی مدیریتی ماست.

استاندار تهران مسیر پیشرفت کشور را روشن توصیف کرد و گفت: در نظام اسلامی باید فراتر از ظرفیت ها و توان خود کار کنیم و با همین منابع موجود هم می توان مدیریت کرد.

منصوری تصریح کرد: امروز رباط کریم بار چند شهرستان را به دوش می کشد و باید مسائل و موضوعات این شهرستان را با جدیت و دقت پیگیری کنیم و با اولویت بندی مسائل، کارها را پیش ببریم، ضمن اینکه تعهد ما به مردم کار شبانه روزی، جهادی و جدی و حرکت با برنامه برای ارتقا جایگاه این شهرستان است.

نماینده رباط‌کریم و بهارستان در این مراسم با اشاره به آلودگی صوتی هواپیما ها و زمین فرودگاه امام خمینی (ره) برای رباط‌کریم  گفت: این مشکلات برای رباط کریم و سود آن برای شهر ری است. 

حسن نوروزی ضمن اشاره به شهرک های صنعتی موجود دررباط کریم افزود: بار بیکاری غرب استان تهران بر دوش رباط کریم است.

وی به کارگیری نیروهای خبره و کارآزموده در سطح شهرستان را نیاز امروز شهروندان دانست و از فرماندار جدید خواست در انتخاب معاونین و کارمندان خود از نیروهای بومی منطقه استفاده کند تا بتواند فرمانداری مناسب برای رباط کریم باشد.  

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی  ضمن اشاره به پروژه های ناتمام این شهرستان که نیازمند پیگیری های مسئولانه است گفت: ما خواستار الحاق فرودگاه بین المللی امام خمینی به رباط‌کریم و ثبت اراضی این شهرستان هستیم.

امام جمعه رباط کریم نیز در این مراسم ابراز داشت: در شهرستان های رباط کریم، پرند و نصیر شهر محرومیت بیداد می کند.

حجت السلام و المسلمین ترابی ادامه داد: تلاش های زیادی توسط مسئولین پیشین برای آبادانی این شهرها صورت گرفت اما چون تا رسیدن به معیار های توسعه شهری فاصله زیادی داریم نیازمند مدیرانی با همت و تلاش شبانه روزی هستیم.

وی رفع موانع و مشکلات موجود دراین شهرستان ها را نیازمند اسکان مدیران استانی در محل خدمت، وحدت و همدلی مدیران و توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات دانست.

ترابی همچنین مشکل آب شرب شهرهای رباط کریم، پرند و نصیر شهر، کمبود سرانه درمانی و بهداشتی، مشکل کانال الغدیر و ایستگاه متروی رباط کریم را از پروژهای اساسی برشمرد که نیازمند توجه ویژه از سوی مدیران و دستگاههای اجرایی است.

در ادامه امید احمدی، سرپرست فرمانداری جدید رباط کریم گفت: اساس کار من استفاده از پتانسیل های موجود در شهرستان است و با رباط کریم غریبه نیستم و روی ظرفیت های کم نظیر این شهرستان مطالعه کردم.

به گزارش ایرنا، "امید احمدی" در مراسمی با حضور استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رباط‌کریم معارفه و از خدمات نظام ملکشاهی فرماندار پیشین تقدیر شد.

برچسب‌ها ایرنا فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی حسن نوروزی رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا فرودگاه بین المللی امام خمینی حسن نوروزی ایرنا فرودگاه بین المللی امام خمینی حسن نوروزی رباط کریم انتخاب فرماندار استاندار تهران رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم