Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی اسماعیل سالم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و گل آلود شدن آب رودخانه سالند که تنها منبع تأمین آب شهر سالند و روستاهای بخش سردشت است، عملیات پمپاژ آب به تأسیسات آبرسانی سالند، به دلیل جلوگیری از افزایش کدورت آب شرب شبکه توزیع متوقف شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده مخازن آبرسانی تأسیسات سالند پیش از وقوع بارندگی تکمیل شده تا آبرسانی به ساکنان با مشکل روبرو نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفای منطقه دزفول عنوان کرد: از مردم شهر سالند و سایر روستاهای بخش سردشت تقاضا می‌شود تا زمان رسیدن به وضعیت عادی، پایدار شدن شرایط و از سرگیری پمپاژ آب پس از کاهش کدورت، صرفه‌جویی در مصرف آب را در اولویت قرار دهند و از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

اسماعیل سالم یادآور شد: سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکان آب خواهد بود.

کد خبر 5378972

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول آب و فاضلاب خوزستان آب آشامیدنی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایام فاطمیه شب یلدا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!