Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با شعار «صادرات پشتیبان رونق تولید»، شرکت میهن به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شد. صادرات گسترده محصولات شرکت میهن شامل انواع بستنی، لبنیات، آبمیوه و ... موجب شد تا شرکت میهن شایسته دریافت این عنوان شود.

مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، درباره کسب این موفقیت اظهار کرد: محصولات میهن به دلیل حفظ و اهمیت کیفیت تولیدات، از ابتدای فعالیت این گروه تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار داشته است و اکنون شاهد تحقق برنامه های صادراتی و حضور میهن و محصولات آن در بازارهای بین المللی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درک صحیح از موضوع کیفیت که منجر به رشد و ماندگاری میهن شده است را مرهون توجه حاج ایوب پایداری بنیانگذار میهن و تلاشگران این گروه صنعتی دانست که در نتیجه امروز و در ۵۰ سالگی گروه صنعتی میهن شاهد حضور برجسته تولیدات این گروه، هم در سطح ملی و هم در بازارهای جهانی هستیم.

پایداری با توجه به اینکه اقتصاددانان از صادرات به عنوان موتور توسعه و رشد اقتصادی کشورها یاد می کنند، خواستار توجه بیش از پیش همه نهادها و تصمیم سازان به برطرف کردن چالش های صادراتی و حمایت اصولی از تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد جهانی شد.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در ادامه اساس پیدایش و رشد این گروه را بر پایه کیفیت و تولید محصولات سلامت محور دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین استراتژی و ویژگی دست اندرکاران، کارمندان و کارگران عزیز این مجموعه، حفظ جایگاه تولیدات در بالاترین سطح کیفی و استانداردها است تا علاوه بر بازار داخلی نسبت به کسب بازارهای بین المللی پیشتاز باشد.

این گزارش می افزاید که لوح و تندیس صادرکننده نمونه ملی کشور توسط معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش روز ملی صادرات به شرکت میهن اهدا شد.

خاطرنشان می شود که گروه صنعتی میهن در پاییز امسال، برای چهارمین دوره پیاپی موفق به کسب تندیس واحد نمونه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، و همچنین کسب تندیس سیب سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز شده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5378974

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید ملی صادرات کالا کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین دکوراسیون منزل گردشگری تولید داخلی کسب و کارهای اینترنتی طراحی داخلی هکرها فناوری اطلاعات بورس معرفی کتاب بانک تجارت واحد صنعتی صادرات کالا گروه صنعتی میهن شرکت میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بهسازی و ترمیم معابر شهرک‌های صنعتی یک و دو اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تأسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

وی از نقش بسیار مهم شرکت‌های خدماتی در ارائه خدمات مطلوب به صاحبان صنایع خبر داد و افزود: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، موظف به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم تا با کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی، شاهد واگذاری امور به صاحبان صنایع باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: یکی از عمده مشکلات شرکت‌های خدماتی که متشکل از خود کارآفرینان و صنعتگران بوده و بدون کوچک‌ترین چشم داشتی در حال ارائه خدمات به واحدهای تولیدی هستند، کمبود منابع مالی است.

علایی تصریح کرد: یکی از منابع درآمد این شرکت‌های خدماتی، دریافت هزینه شارژ و مصرف آن به منظور هزینه‌های جاری و بهسازی معابر و زیرساخت‌های موجود است که با توجه به افزایش قیمت‌ها، این منابع درآمدی کفاف بهسازی و ترمیم حتی یکی از خیابان‌های شهرک‌های صنعتی را نخواهد داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: بهترین راه حل ممکن، اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی برای بهسازی زیرساخت‌های موجود است که امیدواریم با مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شاهد تحقق این درخواست بحق واحدهای تولیدی باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تلاش شده است با همراهی استاندار و مسئولان، کاستی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی کاهش پیدا کند که خوشبختانه طی چند سال اخیر، اعتبارات بسیار مناسبی برای تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تخصیص پیدا کرده است که در این خصوص، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان شهرک صنعتی شماره ۲ و باند برگشت شهرک صنعتی شماره یک اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ضمن تاکید بر حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: پیمان‌سپاری و تعیین پیمانکار بهسازی باند رفت و برخی از معابر شهرک صنعتی شماره یک اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است که به زودی شاهد اجرای این پروژه زیرساختی خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای بهسازی باند رفت و برگشت و همچنین لکه‌گیری برخی از معابر شهرک صنعتی شماره ۲ نیز اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان نیمه اول سال جاری عملیاتی و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شود.

کد خبر 748800

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد