Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: صبح امروز  از معابر سطح شهر و نقاط حادثه‌خیز شهرستان شادگان، حضور فعال دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها بازدیدی صورت پذیرفت.

او افزود: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در پی بارندگی شدید و سیلابی شدن مسیر‌های شهری و روستایی به حالت آماده کامل درآمده و ادارات ظرفیت‌های خود برای مقابله با این بحران را بکار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صبری پور ادامه داد: تمامی زیر مجموعه ستاد بحران شهرستان شادگان اعم از دستگاه‌های خدمات‌رسان، هلال احمر، راهداری، شهرداری‌ها و… باید بدون وقفه در آماده باش کامل باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان مقابله با بحران را وظیه همه دستگاه‌ها دانست و گفت: هیج توجیهی از سوی نهاد‌ها در جهت عدم خدمات رسانی در بحران  قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد بحران بارندگی های اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده