Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران  در تذکری نسبت به بی تفاوتی شهرداری از حذف درآمد هایش از محل عوارض و نصب دکل ها مخابراتی انتقاد کرد  و گفت:  در لایحه بودجه 1401  دستگاههای اجرایی را مکلف کرده که با اعلام وزارت ارتباطات،  ابنیه، کانال ها و داکت های در اختیار را  وفق تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اختیار اپراتورها قرار دهند، در حالیکه  تا امروز در اختیار شهردرای تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرداری تا پیش از این در اختیار قراردادن عوارض دکل ها  برای مکان نمایی شورای شهر مصوب می کرده است و قسمتی از درامد شهرداری تهران محسوب می  شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: لازم است  شهردار تهران، ابطال این مساله را در  لایحه بودجه 1401 با تاکید بر حفظ درآمد شهرداری تهران برای اداره شهر  پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدام به منظور رفاه حال مالکان ابنیه تاریخی بر اساس مصوبه جامع احیای بنا‌های تاریخی صورت گرفته است چرا که بازگشت سرمایه در کاربری‌های با زیرساخت گردشگری طولانی‌تر از کاربری‌های تجاری یا مسکونی در بنا‌های تاریخی است.

سیدعلیرضا علوی افزود:ابنیه تاریخی که در مناطق بازار، یک، ۱۱ و ۲۰ بنا شده‌اند ارزشمند هستند و در اولویت احیا قرار دارند.

این عضو شورای شهر یادآور شد: بر اساس طرح جامع احیای بنا‌های تاریخی، مرمت و نوسازی خانه‌های قدیمی تاریخی که به ثبت میراث فرهنگی رسیده باشند نیاز به پرداخت عوارض ندارند و مالکان آنها لازم نیست بهای کسر پارکینگ بپردازند.

علوی تاکید کرد: علاوه بر این، مالکان بنا‌های تاریخی اجازه دارند در ملک خود بدون اخذ عوارض و کسر پارکینگ تا ۲۰ درصد بنای پشتیبان بسازند.

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!