Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:15:36 GMT

تثبیت صدرنشینی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۲۷۱

تثبیت صدرنشینی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران شامگاه بیست و هفتمین روز آذر ماه با مصاف شیمیدر قم و مس رفسنجان در تالار آزادی پیگیری شد و این دیدار به برتری ۷۶ بر ۵۵ شیمیدر انجامید.

شاگردان مهران شاهین‌طبع که در بازی نیم‌فصل اول مرحله مقدماتی با حساب ۸۶ بر ۶۴ و با اختلاف ۲۲ امتیاز حریف رفسنجانی خود را مغلوب کرده بودند، در دیدار برگشت نیز تیم برتر میدان بوده و در اکثر لحظات مسابقه بر جریان بازی کنترل داشتند و به لطف نمایش قابل قبول خود حریف را در بازی برگشت مقدماتی نیز با اختلاف ۲۱ امتیاز مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شیمیدر در این دیدار تقریبا از تمام بازیکنان تیمش بازی گرفت و نماینده بسکتبال استان قم با کسب نهمین پیروزی این فصل خود در مجموع از ۱۰ بازی ۱۹ امتیازی شد و جایگاه خود در مکان نخست جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال ایران را حفظ کرد.

در این دیدار حامد حسین‌زاده ۱۶ امتیاز، نوید رضایی‌فر ۱۳ امتیاز، امیرحسین‌ آذری ۱۰ امتیاز، سالار منجی ۸ امتیاز، محمد یوسف‌وند ۷ امتیاز، رافی درغوکاسیان ۷ امتیاز، روزبه ارغوان ۶ امتیاز، سینا واحدی ۵ امتیاز، حسن علی‌اکبری ۳ امتیاز و علی دریایی یک امتیاز در راه کسب برتری ۷۶ بر ۵۵ شیمیدر برابر مس رفسنجان کسب کردند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم تا پایان مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور چهار مسابقه دیگر با تیم‌های صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد و مهرام تهران پیش‌رو دارد و دیدارهای این مرحله روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال شيميدر ليگ برتر شيميدر قم مهرام شاهين طبع لیگ برتر بسکتبال مرحله مقدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت