Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضانیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون ۹۵ درصد از جمعیت بومی و ساکن این جزیره دُز دوم خود را دریافت کردند و بر اساس سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون تمرکز اصلی این مرکز توسعه پوشش دُز سوم است.

وی با بیان اینکه جمعیت ساکن و بومی جزیره بر اساس برنامه واکسیناسیون عمومی حدود ۴۹ هزار نفر پیش بینی شده است افزود: با تلاش های انجام گرفته تا کنون ۹۵ درصد از این جمعیت شامل ۴۷ هزار و ۲۸۲ نفر دُز دوم و حدود هفت درصد شامل سه هزار و ۱۹۸ نفر دُز سوم واکسن خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز توسعه سلامت کیش تعداد کل واکسن های تزریق شده در این جزیره را بیش از ۱۰۶ هزار و ۱۵۶ دُز اعلام کرد و گفت: ۵۵ هزار و ۶۷۶ دُز از این میزان در مرحله اول بوده که به علت جمعیت شناور جزیره  ۱۱۳ درصد (۱.۱۳ برابر) جمعیت برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه گیری ویروس در جزیره به علت آمار بالای واکسیناسیون و افزایش ایمنی افراد کنترل شده است افزود: اما کرونا همچنان در حال گردش بوده و رعایت پروتکل های بهداشتی لازمه جلوگیری از بروز پیک ششم است.

رضا گفت: انتظار می رود کیشوندان و مسافران برای جلوگیری از شیوع سویه های جدید ویروس و حفظ وضعیت آبی جزیره ا نظر ابتلا به ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا کنون در این جزیره بیش از هشت هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است؛ جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش جزیره کیش ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید