Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی مسئول دبیرخانه طرح اندیشه تمدن ساز تهران و مشارکت استادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی در ابتدای این مراسم، به بیان جزئیات این طرح و نحوه برگزاری آن در قالب گروه های سه الی پنج نفره و با فعالیت اعضاء به صورت مباحثه محور پرداخت و افزود: هر گروه یک مربی دارد که نقش آن هدایتگر، ناظر و جهت دهی مباحث اعضا بوده و این اعضای هرگروه هستند که هر بخش از مطالب را ارائه می دهند و با هم به مباحثه می پردازند.

وی از جمله نکات حائز اهمیت در این طرح را نوع نگارش بسیار غنی و پرمحتوای کتاب طرح اندیشه تمدن ساز دانست و ابراز امیدواری کرد که این طرح، از جمله طرح های جذابی است که از نظر محتوایی مورد استقبال گسترده استادان قرار بگیرد.

جلیلی گفت: با توجه به سبک خاص نگارش کتاب، پیشنهاد می شود اعضای هیات علمی از فایل های صوتی این کتاب که مجموعه سخنرانی های رهبر معظم انقلاب است، بهره ببرند.

وی افزود: در این طرح مقرر شده است که هریک از استادان برای هر جلسه دو ساعت مطالعه در نظر بگیرند که یک ساعت آن خارج از کلاس است و یک ساعت دیگر هم در کلاس به مباحثه خواهند پرداخت.

پس از این جلسه، اعضای هیات علمی حاضر، به گروه های چهار نفره تقسیم شدند و برنامه کلاسی گروه ها به اعضا ابلاغ شد.

در پایان نشست نیز اعضای هیات علمی پرسش هایی از نحوه روند برگزاری جلسات و سرفصل ها پرسیدند و حجت الاسلام والمسلمین جلیلی و حمید عبداللهی دبیر اجرایی دفتر هم اندیشی پاسخگوی سئوال های استادان بودند.

دوره اول این طرح دارای چهار بخش و ۲۸ جلسه خواهد بود، کلاس ها به صورت حضوری و در دفتر هم اندیشی استادان دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار خواهد شد و جهت رعایت حال استادان مستقر در مرکز روانپزشکی رازی و به دلیل بعد مسافت طولانی، کلاس های این استادان در مرکز رازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5379064

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها وحدت حوزه و دانشگاه دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری هفته پژوهش شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی وحدت حوزه و دانشگاه امتحانات پایان ترم آزمون کارشناسی ارشد آموزش پزشکی سازمان سنجش نخبگان دانشگاه امیرکبیر دانشگاه فنی و حرفه ای اعضای هیات علمی اندیشه تمدن ساز علوم توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت

به گزارش خبرآنلاین، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

مهر در خبری نوشت:محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900236

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد