Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دکتر «سارا شاه‌آبادی» در نشست بررسی وضعیت واکسیناسیون شهرستان جوانرود اعلام کرد: در شهرستان جوانرود باید آموزش و اطلاع رسانی به صورت مکرر و مداوم انجام شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود هم در این نشست گفت: با همراهی و تلاش شبانه روزی مسوولان دانشگاه و مدیران گروهای کارشناسی استان و همکاران شهرستان که جهادگونه جان خود را در برابر کرونا به خطر انداختند، عبور از این مسیر سخت و دشوار امکان پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «مولود حسینی» افزود: نگرش منفی مردم در اوایل واکسیناسیون کرونا، با توجه به بافت فرهنگی اجتماعی شهرستان با تلاش شبانه روزی و ارایه آموزش های لازم تغییر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود همچنین گفت: با بازگشایی مدارس و تمهیداتی که اتخاذ شد استقبال بصورت مضاعفی افزایش پیدا کرد، تا جایی  که آمار پوشش واکسیناسیون کل جمعیت هدف به ۸۴ درصد و دانش آموزان بالای ۱۲ تا ۱۸ سال به ۹۶ درصد ارتقا یافت.

محمودی سرپرست مرکز بهداشت جوانرود هم گفت: پشتیبانی های معاون بهداشتی دانشگاه و همکاران مرکز بهداشت استان و همچنین پرسنل شهرستان از جمله پزشکان، مراقبین سلامت و بهورزان در اجرای واکسیناسیون عمومی بسیار قابل تقدیر است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با حضور در پایگاه سلامت شفا به صورت راندوم با افرادی که حاضر به تلقیح واکسن نبودند تماس تلفنی برقرار کرده و از آنها علل عدم تزریق را جویا و نکات و آموزش های لازم را در راستای بیان اهمیت موضوع و اقناع سازی به آنها یادآوری کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت،  ۱۴ شهرستان، ۲ هزار و ۵۹۵ روستای و ۳۵ شهر دارد. شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

شهرستان قصرشیرین با ۹۵/۴ درصد بیشترین پوشش واکسیناسیون و کرمانشاه با ۸۱/۷ درصد کمترین پوشش واکسیناسیون استان کرمانشاه را تاکنون داشته‌اند.

هم‌اکنون ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال پنج نفر آنها وخیم است.

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوم کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 جوانرود کرمانشاه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 جوانرود ویروس کرونا کووید 19 جوانرود کرمانشاه واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان