Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل دادگستری یزد، سعیده رامش در تبیین دستاوردهای سفر رییس جمهور به یزد  افزود: در حاشیه این سفر در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی محکومان و زندانیان نیازمند اقدام های خوبی انجام شد.

وی به تهیه ۱۰۰ سری جهیزیه با کمک یکی از خیران استان اشاره کرد و یادآور شد: این تعداد جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالای اساسی بود که به زوج های جوان و خانواده های نیازمند که از امکانات اولیه زندگی محروم بودند، اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: ارزش ریالی مجموع کمک های صورت گرفته در این حوزه ۱۱۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین با همت سه تن از خیران استان زمینه آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان و محکومان نیازمند از زندان در سفر رییس جمهور به استان فراهم شد.

رامش تصریح کرد: برای آزادی این تعداد زندانی  ۲۵ میلیارد ریال از سوی خیران پرداخت و زمینه آزادی تعدادی از اتباع خارجی، مددجویان کانون اصلاح و تربیت، محکومان بیمار و تعدای زندانی از بند نسوان( زنان) فراهم شد.

به گفته معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد حمایت خیران در حوزه زندانیان اقدامی موثر برای کاهش آسیب های مرتبط با حوزه زندانیان و به ویژه خانواده های آنان است.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دوازدهمین سفر استانی رییس‌جمهور و پیگیری دستاوردهای آن برای یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین