Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید مجیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای آزمایشی نسخه نویسی الکترونیک به مدت سه سال افزود: از اول دی ماه نسخ کاغذی حذف می‌شود.

وی با اشاره به اجرای سه ساله این طرح در کرمان و رفع نواقصات آن، گفت: از اسفند ۹۷ این طرح در آذربایجان شرقی نیز اجرا شده و نواقص آن با نقطه نظر گروه‌های مختلف رفع شده و به یک بلوغ کامل‌ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مجیدی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک در اول آذر ماه ۷۶ درصد بود که هم اکنون به ۹۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد:  تلاش می کنیم تا چند روز آینده این رقم را به ۹۷ درصد ارتقا دهیم. 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنها با ارایه کدملی می‌توان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شد و نیازی به دفترچه کاغذی نیست، افزود: در ۲۷ روز آذر ماه ۱۹۰ هزار نسخه الکترونیک به این سازمان ارسال شده است که فقط ۲ هزار نسخه نیمه الکترونیک بود.

مجیدی با تاکید بر اینکه بستر لازم برای نسخ تمام الکترونیکی از طریق آموزش فراهم‌شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با  ۲ هزار و ۵۸۰ موسسه طرف قرارداد هستیم که برای آنها بیش از ۱۰ هزار ساعت آموزش ارائه شده است. 

وی با بیان اینکه در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان بودن جمعیت و افزایش زاد و ولد خدمات درمان ناباروری نیز از اول امسال تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است، افزود: تمام خدمات ناباروری از جمله کشت تخمک، میکرواینجکشن در تعهد بیمه است. 

مجیدی ادامه داد: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت در استان وجود دارد که اگر حدود یک دهم جمعیت بیمه شدگان نابارور باشد، رقمی در حدود ۲۰ هزار فرد می شود. 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی سقف تعهد خدمات ناباروری را ۵۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: با بیمارستان‌های الزهرا، طالقانی، شمس و ولیعصر طرف قرارداد هستیم و طبق تعرفه تعیین شده به بیمه شدگان ارائه خدمات دهند. 

مجیدی تعداد بیماران خاص تحت پوشش را چهار هزار نفر اعم از تالاسمی، ام اس پیوند کلیه، دیالیزی ذکر کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان برای این بیماران هزینه پرداخت شده است. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی آذربایجان شرقی بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی آذربایجان شرقی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به به دور دوم کشید.
انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد که سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو _ میانه و شبستر در  آذربایجان شرقی واقع شده است.

در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۲ نفر برای کسب ۶ کرسی باقیمانده از ۱۹ نماینده استان باهم به رقابت خواهند پرداخت که چهار نماینده از بین هشت نفر در تبریز انتخاب می‌شود و از حوزه میانه و شبستر نیز یک نفر منتخب و راهی مجلس خواهد شد.

همچنین انتخابات در هشت حوزه انتخابیه در کشور از جمله حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود و علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه‌های باقیمانده برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری