Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لیلا بابایی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با هدف معرفی تولیدات و حمایت از اشتغال مهارت‌محور مددجویان زیرپوشش این مرکز نیکوکاری و نیز کمک هدفمند به نیازمندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جشنواره «اناردون» صنایع دستی و تولیدات مددجویان زیرپوشش در قالب غرفه‌های عرضه محصولات در میدان «عبدالقادر» در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره «اناردون» تا شب چله ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: از مجموع ۳۰ غرفه‌ای که در این جشنواره به عرضه تولیدات مددجویان این مرکز اختصاص یافته، تعدادی نیز به اجاره واگذار شده است که درآمد هم برای مددجویان صرف می‌شود.

به گفته وی در این جشنواره انواع تولیدات مددجویان از جمله فرش و گلیم، عروسک، سفال و تزئینات خانگی برای عرضه عمومی در معرض دید قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری این‌ جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات در راستای اعتباربخشی و بازاریابی برای تولیدات مددجویان و نیز کمک به معیشت و اقتصاد خانواده‌های نیازمند زیرپوشش این مرکز ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر اشتغالزائی برای مددجویان، درآمد حاصل از فروش تولیدات و نیز اجاره برخی از غرفه‌های این‌ نمایشگاه برای تامین بسته‌های معیشتی خانواده‌های نیازمند اختصاص می‌یابد تا در آستانه شب چله در اختیار آنان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی و معیشتی شامل انواع مواد غذایی و میوه است که در اختیار خانواده‌های زیر پوشش این مرکز قرار می‌گیرد.

۳۰۰ خانواده زیرپوشش خدمات حمایتی قرار دارد

مدیرعامل مرکز نیکوکاری امام موسی صدر مراغه با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ خانواده نیازمند زیر پوشش خدمات حمایتی مرکز خیریه امام موسی صدر مراغه قرار دارد، اظهار داشت: این خانواده‌ها از کمک‌هزینه  معیشتی، درمان و نیز تامین یا تعمیر مسکن بهره‌مند می‌شوند.

به گفته «بابایی» کمک به مددجویان زیر پوشش این مرکز براساس نیازسنجی‌های هدفمند انجام شده و تحویل بسته‌های حمایتی به خانواده‌های نیازمند زیر پوشش نیز به صورت دوره‌ای و با توجه به نیازهای آنان انجام‌ می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه اشتغال مهارت‌محور نیز باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود زیرا با حمایت محدود مالی می‌توان بستر مساعد را برای استفاده از خلاقیت‌های نهفته مددجویان و اشتغالزائی آنان ایجاد کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه شب یلدا موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه شب یلدا آذربایجان شرقی مراغه شب یلدا موسسات نیکوکاری تولیدات مددجویان پوشش این مرکز زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با ۲۲ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین اثر تهیه شده توسط مرکز گسترش با عنوان «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند» اثر احمد ضابطی جهرمی که در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی شد، در نمایشگاه کتاب امسال، عرضه می‌شود. استاد ضابطی جهرمی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در غرفه مرکز در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کتاب‌های «هنر دقت (کلام و تصویر در مردم نگاری)» مایکل اوپیتس و احمد الستی و ترجمه محمد همتی، «صدای آینه‌ها» گفتگوی معصومه کیانی با منوچهر طیاب، خسرو سینمایی و محمدرضا اصلانی، «دوربین شخصی سینمای ذهنی و فیلم جستار» لائورا راسکارلی و ترجمه محمدرضا فرزاد و «پژوهش سینمایی (کشف سوالی درباره جهان و پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند)» محمد تهامی‌نژاد از جمله عناوینی هستند که در غرفه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی عرضه خواهند شد.

تعدادی از آثار منتشر شده مرکز در یک سال گذشته در سایت فیدیبو عرضه شده و قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به مطالعه آثار مربوط به سینمای مستند، در ایام برگزاری جشنواره هم می‌توانند 15 کتاب‌ از جمله «دگرخوانی سینمای مستند» اثر محمدرضا اصلانی را از فیدیبو تهیه کنند.

سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه