Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس در خصوص برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان با حضور ۳۶ شرکت کننده از شهرستانهای جهرم، فسا، مرودشت، گراش، نی ریز، زرقان، کوار، و استان‌های اصفهان، بوشهر و کرمان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آذر ماه و در دو بخش تئوری و عملی در وسایل زمینی، پرش خرک، موازنه و پارالل در باشگاه استاد اعظمی شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رضا کیخا افزود: دوره آموزش مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک ج. ا. ا با مدرسی خانم لیلا فیلی و مسئولیت خانم‌ها گنجور و غفاری برپا شد. بدلیل استقبال خوب و تعداد زیاد داوطلبان، این دوره آموزشی به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول مختص مربیان شهرستان‌های فارس و سایر استان‌ها برگزار شد و متقاضیان شیرازی در گروه دوم از ۳۰ آذر لغایت ۴ دی ماه به کلاس خواهند رفت.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس در ادامه بیان داشت: این کلاس دومین کلاسی است که زیر نظر فدراسیون برگزار می‌شود و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده، این روزها اولویت و هدف ما، موضوع مهم و حیاتی آموزش است تا در مربیان جوان و پرتلاش ایجاد انگیزه کنیم و با افزایش دانش آنها بتوانیم در کنار مربیان ارزشمند و باتجربه، از آنها استفاده کنیم.

کیخا همچنین به برگزاری سومین رویداد هیأت استان زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و گفت: یک کارگاه تمدید کارت درجه ۳ هنری بانوان و ارتقا ۳ به ۲ در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، با همکاری معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در مجموعه ورزشی نرجس شیراز با حضور ۱۹ شرکت کننده از شهرستان‌های شیراز، استهبان، کرمان، جهرم، کنگان، آباده و بابک کرمان، با تدریس خانم مریم مهرگستر و مسئولیت خانم‌ها شیوایی و غلامی برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان آزمون کتبی کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان، مراسم اختتامیه با حضور مسعود زارعی (عضو شورای شهر شیراز)، محسن سالاری (معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان)، نصیر پیرانی (رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل)، محمد دوراندیش (رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و شهرستان شیراز برگزار شد.

کد خبر 5379273

منبع: مهر

کلیدواژه: ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک برگزاری دوره آموزشی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایام فاطمیه آلودگی هوا شب یلدا بارش برف زیر نظر فدراسیون هنری بانوان دوره آموزش درجه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: در این آزمون ۸ هزار و ۱۵ نفر شرکت کردند که ۶ هزار و ۴۷۵ نفر خانم و هزار و ۵۴۰ نفر آقا هستند.
سیروس رضائی افزود: این آزمون در ۶ حوزه انتخابیه برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
امیریان با اشاره به این که آزمون مرحله اول سال گذشته برگزار شد، گفت: آزمون مرحله سوم ویژه دبیری و هنر آموزی است که پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی گفت: نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید