Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا به مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی خود اطلاع داده قصدی بابت فروش او ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حذف زودهنگام بارسلونا از لیگ قهرمانان و افت محسوس این تیم در یک سال اخیر، گمانه زنی در مورد آینده بسیاری از بازیکنان این باشگاه را افزایش داده است. مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا نیز در ماه های اخیر به شدت تحت فشار قرار گرفته و اشتباهات متوالی او درون دروازه باعث بروز اخباری در مورد احتمال جدایی این سنگربان در تابستان سال بعد و تلاش بارسلونا برای جذب یک گزینه جدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما امروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا به تراشتگن اطلاع دادند که نام او در لیست فروش قرار ندارد و این سنگربان در فصول بعد هم در نوکمپ باقی خواهد ماند. اگرچه وضعیت مالی و شرایط باشگاه از حیث نتیجه گیری چندان ایده آل نیست، اما هم مدیران ورزشی و هم ژاوی هرناندز معتقدند که دروازه بان آلمانی همچنان می تواند یکی از بازیکنان اصلی در راه بازگشت تیم به مسیر نتیجه گیری باشد و آنها هنوز روی تراشتگن حساب باز کرده اند.

 

مارک آندره تراشتگن تا تابستان سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد و باشگاه قصدی مبنی بر قطع همکاری با او نشان نداده است. این دروازه بان در فصل تابستان دچار مصدومیت زانو شده و فصل را در شرایط دشواری آغاز کرد. دروازه بارسلونا در فصل جاری بارها باز شده و مارک آندره تراشتگن در بسیاری از موارد مقصر این اتفاق بوده است.

 

اما به نظر می رسد ژاوی همچنان معتقد است تراشتگن می تواند دوباره به روزهای اوج بازگشته و امنیت دروازه بارسلونا در سال های پیش رو را تامین کند. اخبار حاکی از احتمال انتقال آندره اونانا از آژاکس به بارسا بود، اما به نظر این دروازه بان کامرونی با اینتر به توافق دست یافته است.

 

مارک آندره‌‌ ترشتگن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارک آندره ترشتگن بارسلونا مارک آندره تراشتگن دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا

ژاوی در چرخشی عجیب تصمیم گرفت در بارسلونا بماند.

طرفداری | پس از تصمیم ژاوی برای جدایی از بارسلونا، آژاکس خواهان جذب این سرمربی بود.

به گزارش تلگراف هلند، پس از این که ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، آژاکس مذاکرات خود با این سرمربی اسپانیایی را آغاز کرد تا در فصل آینده ژاوی هدایت این تیم هلندی را بر عهده بگیرد. مذاکرات بین طرفین در مسیر خوبی قرار داشت و ژاوی از پروژه جدیدی که می توانست تجربه کند، هیجان زده بود. اما در نهایت او به آژاکس اعلام کرد که قصد دارد یک سال استراحت کند و سپس به عرصه سرمربیگری بازگردد. این در حالی است که ژاوی و بارسلونا روز گذشته اعلام کردند که همکاری آن ها ادامه خواهد داشت و سرمربی اسپانیایی جایی نمی رود. همین مسئله با تعجب شدید آژاکس همراه بود زیرا آن ها انتظار چنین چیزی را نداشتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند