Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدعلی ترابی روز یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اظهار داشت: همه مسوولان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه بیش از پیش ترویج داده و از مغفول ماندن آن جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تشکیل جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان افزود: رشادت ها، شجاعت ها و از خود گذشتگی های دوران دفاع مقدس، آن گونه که شایسته نام شهدا و ایثارگران است، باید به جامعه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشنویه با اشاره به اثرگذاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد: ایثار، مفهومی بشری دارد اما وقتی در کنار شهادت قرار می گیرد تبدیل به یک فرهنگ متعالی و پیشرفته می شود که به زندگی انسان معنا می بخشد.

ترابی با بیان اینکه دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران است گفت: احیای ارزش های انقلابی و حفظ و انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس باید به طور جدی در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی مسوولان دیده شود.

وی اضافه کرد: نسل جدید به عنوان آینده سازان کشور باید بدانند موفقیت و پیشرفت‌هایی که در زمینه هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی داریم همه مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

ترابی با بیان نقش شهید سلیمانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: دشمنان با شهادت سردار سلیمانی تصور می کردند جبهه مقاومت خاتمه خواهد یافت در صورتیکه با حضور میلیونی مردم در آیین تشییع وی به این نتیجه رسیدند که آرمان های وی همچنان توسط جوانان جان برکف ایران تداوم خواهد یافت.

وی بیان کرد: در سال جاری به همت بنیاد شهید این شهرستان ۳۰ فقره وام مسکن ایثارگران به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال و ۱۱ فقره وام خوداشتغالی به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت شده است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و ۱۳۹ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی شهید جهان و سردار سلیمانی اشنویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی شهید جهان و سردار سلیمانی اشنویه فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید