Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تایید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلاتشان برنداشته‌اند. بر همین اساس نشست مدیرعاملان باشگاههای پرسپولیس و استقلال با عزیزی خادم، مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی برگزار شد تا برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای سازی سرخابی‌ها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این خصوص عنوان کرد: تقریبا ۲ ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه‌ای کردند اما با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت ۳ ماه صادر شد تا نواقصشان را رفع کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل، پیش از ظهر امروز جلسه ای میان مدیران سرخابی و رئیس فدراسیون، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مشکلات با جزئیات مرور شد. سوالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح و در نهایت رهنمودهای لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد. امیدوارم باشگاهها با استفاده از رهنمودهای مطرح شده، جهت ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سهیل مهدی مجوز حرفه ای استقلال شهاب عزیزی خادم مجوز حرفه ای دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 6094401

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها