Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:49:50 GMT

شیرجه مرگبار هواپیمای استرالیایی در آب+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۴۸۸۵

شیرجه مرگبار هواپیمای استرالیایی در آب+عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همه سرنشینان یک هواپیما در شهر برزیبن ایالت «کوئینزلند» استرالیا دچار یک سانحه مرگبار شد و به درون آب سقوط کرد.

«یورو نیوز» در گزارشی به نقل از مقام‌های پلیس استرالیا، جزئیات سقوط یک هواپیمای کوچک به درون آب در این کشور را منتشر کرد.

 

بنا بر اعلام پلیس استرالیا، یک هواپیمای کوچک روز یکشنبه (امروز) در ساحل شرقی  این کشور دچار سانحه شد و به درون آب سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه سقوط این هواپیما، همه چهار سرنشین آن جانشان را از دست دادند. یک خلبان ۶۹ ساله و سه مسافر شامل یک مرد و دو کودک در این سقوط کشته شدند.

 

گفته می‌شود این هواپیما کمی بعد از بلند شدن در بریزبن استرالیا و آغاز پرواز دچار سانحه شد. در تصاویری که منتشر شده مشخص است که هواپیما روی آب واژگون شده است.

مقام‌های پلیس استرالیا اعلام کردند، تحقیقات درباره چرایی سقوط هواپیما ادامه دارد. «آنگوس میچل» کمیسر «دفتر ایمنی حمل و نقل استرالیا» اعلام کرد، ممکن است تکمیل انتشار گزارش درباره علت سقوط هواپیما بین ۶ تا ۸ هفته طول بکشد.

 

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استرالیا هواپیما سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس اعلام پلیس استرالیا، یک نوجوان ۱۶ ساله پس از حمله با چاقو به یک فرد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

راجر کوک، رییس دولت ایالت استرالیای غربی با تایید این خبر گفت که فرد زخمی به بیمارستان منتقل شده است و شرایط پایداری دارد. همچنین به گفته وی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر انگیزه‌های افراطی در این حمله وجود ندارد.

به گفته مقامات، سه افسر پلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد، به محل حادثه اعزام و پس از شلیک با تپانچه برقی و هشدار به مظنون، مجبور به شلیک و از پا درآوردن او شدند.

کد خبر 6096994

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود