Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بارش‌ها در «خانمیرزا» از روز گذشته آغاز شده که اغلب بارش‌ها به صورت باران بوده است.

وی با بیان اینکه بارندگی در ارتفاعات این شهرستان به صورت برف است، عنوان کرد: میزان بارش‌ها در خانمیرزا به بیش از ۹۰ میلیمتر رسیده است.

فرماندار خانمیرزا با اشاره به اینکه تیم‌های راهداری و هلال احمر در «خانمیرزا» مستقر نیستند، تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به مردم تنها چهار دستگاه آمبولانس در این شهرستان مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان لغزنده است، گفت: کلیه محورهای شهرستان باز است و رفت و آمد در این محورها روان گزارش شده است.

کد خبر 5379314

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یوسف مرادی بارش باران فرماندار خانمیرزا راهداری ویروس کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایام فاطمیه شب یلدا آلودگی هوا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت