Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهید غلامرضا ترابی کاجی سال ۱۳۴۴ در شهرستان جرقویه متولد و در سال ۱۳۶۵ به عنوان سرباز رسته پیاده یگان جمعی گردان ۷۸۴ تیپ ۴ لشگر ۲۱ ارتش به جبهه اعزام شد.

ترابی ۲۸ خرداد سال بعد در ناحیه زبیدات عراق در اثر اصابت گلوله دشمن به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۹۵ در پی عملیات تفحص کشف و به عنوان شهید گمنام در استان هرمزگان شهر سیاهو به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ٣٣ سال با آزمایش DNA، پیکر مطهر این شهید شناسایی شد.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والاقدر همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) به خانواده وی اطلاع داده شد، پدر و مادر این شهید پس از تحمل سال‌ها چشم انتظاری به دیار باقی شتافتند.

کد خبر 5379485

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید شهید گمنام اصفهان شهدای گمنام شناسایی رسمی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش برف ایام فاطمیه شب یلدا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان