Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:29:45 GMT

حسینی: در بازی های بزرگتر هم صحبتی از داوری نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۵۶۵۳

حسینی: در بازی های بزرگتر هم صحبتی از داوری نکردیم

سرمربی تیم پیکان از پیروزی مقابل قشقایی در گام نخست جام حذفی که به عقیده او محل اتفاقات غیرقابل پیش بینی است ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم پیکان با یک گل از سد قشقایی گذشته و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد. مجبتی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از این بازی گفت: در شروع بازی های جام حذفی که محل تقابل تیم های لیگ برتری با تیم های لیگ یکی است، کار خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی های اول همیشه اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می دهد.

 

او در مورد حریف امروز تیمش که با گل دقیقه 75 ایمانی از روی نقطه پنالتی موفق به شکست دادنش شدند تاکید کرد: می دانستیم که قشقایی تیم جوان و جاه طلبی است که آمده بود توانایی های خود را نشان دهد.

 

سرمربی پیکان با تمجید از شاگردانش گفت: بعد از دو بازی پرفشاری که مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده بودیم سعی کردیم از بچه هایی که کمتر بازی کردند، استفاده کنیم. بچه ها هم توانستند فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و این مسابقه سخت را که توان زیادی از تیم می گیرد را پیروز شوند.

 

حسینی در واکنش به اعتراضات اعضای تیم قشقایی به قضاوت داور گفت: قرار شده که در مورد داوری صحبت نکنیم. در بازی های خیلی بزرگتر هم ما صحبتی در این خصوص انجام ندادیم.

مجتبی حسینی (سرمربی) پیکان جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی پیکان جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس