Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی قنبری روز یکشنبه پس از شکست چهار بر سه تیمش برابر نفت مسجدسلیمان(در ضربه‌های پنالتی)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم شاهین در این دیدار چند بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و با توجه به اینکه احتمال می‌رفت بازی به ۱۲۰ دقیقه بکشد استراتژی کادر فنی بود بازیکنانی که در بازی‌های لیگ کمتر به کار گرفته شدند امروز در برابر نفت مسجد سلیمان به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شاهین در دیدار با مس کرمان به دلایلی حاضر نشد که مشکلات ناشی از این بازی به بازی با نفت مسجد سلیمان نیز تحمیل شد و بازیکنان نتوانستند توانایی کامل خود را به نمایش بگذارند.

قنبری ادامه داد: تیم شاهین در بازی امروز در صدد بود تا مشکلات خط دفاعی خود را برطرف کند که این مهم در دیدار با نفت مسجد سلیمان بخوبی محقق شد.

وی با اشاره به این که تیم شاهین پیش از بازی اردویی نداشته، عنوان کرد: این تیم در ضربه‌های پنالتی نتیجه بازی را واگذار کرد که شکست در پنالتی ربطی به تاکتیک ندارد و خستگی بازیکنان مزید بر علت شد تا بازیکنان نتوانند دو پنالتی خود را گل کنند.

قنبری افزود: انتظار می‌رود تیم شاهین در مسابقات لیگ دسته یک نیز کیفیت بازی خود را حفظ کند و با بهبود روند نتیجه‌گیری در لیگ دسته یک ماندگار شود.

وی بیان کرد: با توجه به انتخاب مدیرعامل جدید تیم امید است مشکلات تیم نیز به طور کامل برطرف شود تا تیم شاهین با تمام قوا و توان در برابر حریفان خود ظاهر شود.

برچسب‌ها بوشهر نفت مسجد سلیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نفت مسجد سلیمان بوشهر نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان تیم شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان در دیدار رده بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

در این بازی تیم ملی ازبکستان موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم تاجیکستان توانست بازی را به تساوی ۲ به ۲ بکشاند. سپس ازبکستان با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر بازی را ۴ بر ۲ کرد.

اما بازیکنان تاجیکستان به بازی برگشتند و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند و با ۳ گل پیاپی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود پیش افتادند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان این بازی باقی مانده بود ازبکستانی‌ها دست به پاورپلی زده بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی هم تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و عنوان سومی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

کد خبر 6090893

دیگر خبرها

  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین