Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:28:12 GMT

توقف استقلال مقابل نود ارومیه در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۵۷۳۸

توقف استقلال مقابل نود ارومیه در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه رفته است.

قضاوت این مسابقه را «کیوان علی‌محمدی» با کمک‌های «میلاد قاسمی» و «امین زاهدی» بر عهده دارد.

آبی‌پوشان پایتخت که در آخرین بازی خود در لیگ برتر پیروزی شیرینی را مقابل سپاهان کسب کردند در شرایطی پا به این مسابقه گذاشته است که فرهاد مجیدی دست به تغییرات گسترده در ترکیب خود زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند در این مسابقه در پی اثبات توانایی و شایستگی‌های خود هستند تا بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان بروند.

در سمت مقابل نود ارومیه که فصل گذشته از لیگ آزادگان به لیگ دسته‌اول سقوط کرد امروز در ورزشگاه آزادی به دنبال این است کاری دشوار و غیر ممکن را انجام بدهد.

در دقیقه ۷، امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه توپ را به ارسلان پاس داد اما ضربه کم جان این بازیکن به راحتی توسط دروازه‌بان میهمان مهار شد.

در دقیقه ۱۰، پرتاپ اوت بلند محمد دانشگر در یک رفت و برگشت به متین کریم‌زاده رسید اما بازیکن جوان استقلال به راحتی این موقعیت مناسب را خراب کرد.

در دقیقه ۱۴، ارسال کرنر رضاوند با اشتباه مدافع حریف همراه شد و ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه تیمش برخورد کرد تا استقلال به گل نرسد.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، متین کریم‌زاده، سبحان خاقانی، امین قاسمی‌نژاد، امیرعلی صادقی و ارسلان مطهری

ترکیب نود ارومیه:

رضا منصوری، محسن سلیمانی، آرمان سوداگر،  آرمین مصطفوی، محمد رستمی‌زاده، سجاد طجرلو، هادی آقازاده، رضا احمدی، وحید سبزی، اکبر صفرزاده و عماد علیپور

برچسب‌ها باشگاه استقلال لیگ آزادگان ورزشگاه آزادی محمد دانشگر فرهاد مجیدی روزبه چشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ آزادگان ورزشگاه آزادی باشگاه استقلال لیگ آزادگان ورزشگاه آزادی محمد دانشگر فرهاد مجیدی روزبه چشمی نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی

هواداران خانم پرسپولیس که در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند، در نیمه دوم جابجا شدند. این اتفاق پس از درگیری لفظی و شعارهای تند هواداران سپاهان و پرتاب اشیا رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!