Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به هزار و ۳۹ تن خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داد.

او افزود: هم اکنون ۱۰۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۴۰ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۴ تن در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۴ هزار و ۵۱۷ تن بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه افزود: از ۲۵۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری‌ها از مهمترین راهکار‌ها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

یزدان‌پناه از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست هرچه سریع تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری کشنده و خطرناک ایمن کنند.

او با اشاره به شیوع نوع جدید ویروس کرونا در کشور گفت: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس جدید کرونا حتما دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و افرادی که واکسن نزده اند حتما واکسن دریافت کنند و کسانی که هم واکسینه شده با تکمیل واکسیناسیون خود را در برابر ویروس کرونا ایمن کنند.

انتهای‌ پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا کرونا در کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان