Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اهمیت آرامش خاطر مردم در خصوص تثبیت قیمت ها، اظهارداشت: مسئولین مربوطه به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار شب یلدا، کاری کنند که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با کمبود و گرانی مواجه نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری، تلاش برای ایجاد نشاط در جامعه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت امید آفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است و باید تقویت شود.

آیت الله رئیسی همچنین مردم را به مراقبت بیشتر در مقابل جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا توصیه کرد.

رییس جمهوری اخلاص و عمل صالح را رمز ماندگاری و برکت در اقدامات و فعالیت های وزرا و مسئولین عنوان کرد و آنان را به مراقبت نسبت به اطرافیان خود فراخواند و گفت: اطرافیان یک مسئول باید اهل خیر و عمل صالح و مردمدار بوده و در نگاه مردم به فردی شایسته معروف باشند.

رییسی تبیین رویکردها و ضوابط حاکم بر لایحه بودجه ۱۴۰۱ و امتیازات و ویژگی‌های این لایحه را ضروری دانست و گفت: تمامی شبهات و ابهاماتی که در مورد این لایحه مطرح می شود باید به دقت مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد و با اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متولیان امر همراه گردد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سید ابراهیم رییسی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید ابراهیم رییسی دولت وزارت جهاد کشاورزی سید ابراهیم رییسی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد