Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:18:34 GMT

طرح جامع ترافیک شهری خمین در حال اجرا است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۶۳۰۰

طرح جامع ترافیک شهری خمین در حال اجرا است

فرماندار خمین از اجرای طرح جامع ترافیک شهری خمین خبر داد و گفت: این طرح بر اساس الویت به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد طهرانی امروز- یکشنبه 28 آذرماه- در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل درون شهری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته حمل‌ و نقل عمومی، اظهار کرد: رانندگان حوزه حمل و نقل همواره در عرصه‌های مختلف پای نظام و انقلاب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح جامع ترافیک شهری در شهر خبر داد و افزود: این طرح بر اساس الویت به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا می‌شود.

فرماندار خمین گفت: در نرخ گذاری کرایه تاکسی‌های درون شهری و حتی آژانس و تاکسی بی‌سیم باید منصفانه تصمیم گرفته شود تا حقوق شهروندان و راننده ضایع نشود.

طهرانی خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی در کسب رزق و روزی زحمت می‌کشند؛ لذا از هر تلاشی در حل مشکلات آنان دریغ نخواهیم کرد.

ضرورت نظافت و زیباسازی تاکسی‌های درون شهری

در ادامه حجت الاسلام علی حسینی‌پور، امام جمعه خمین، اظهار کرد: امروزه حمل و نقل در حال افزایش است و عدم وود سیستم حمل و نقل نیز سختی‌هایی به دنبال داشت.

وی با تأکید بر نرخ گذاری‌های حمل‌ونقل درون شهری به صورت کارشناسی شده، افزود: در نرخ گذاری‌ها باید رفاه حال شهروندان و راننده در نظر گرفته شود.

امام‌جمعه خمین با تأکید بر نظافت و زیباسازی تاکسی‌های درون شهری خمین، گفت: رانندگان در هنگام ظهر در خودرو اذان پخش کنند و در صورت امکان در مسجد نزدیک مسیر راه نماز اول وقت بجا آوردند

کد خبر 543041

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومي طرح جامع شهری ترافيک شهرهاي ايران شهرداری خمین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درون شهری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه حدود هفت درصد از بافت فرسوده کشور در استان اصفهان واقع شده است، اظهار داشت: سکونتگاه‌های غیررسمی این استان شامل ۶۴ محله در ۱۴ شهر می‌باشند که با مساحت یک هزار و ۵۲۹ هکتار بیش از ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۲ پروژه فعال بازآفرینی شهری اعم از احداث مساجد، روکش آسفالت، احداث مدرسه، مرمت بناهای تاریخی، احداث سراهای محله و طرح‌های مطالعاتی در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص بخشی از اقداماتی که در راستای بازآفرینی شهری این استان طی سال‌های ۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۲ انجام شد، اضافه کرد: پرداخت تخفیف صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: تعریف پروژه‌ای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر اقدامات در این بازه زمانی بوده است.

قاری قرآن با اشاره به پرداخت بالغ بر چهار هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده، گفت: در سال‌های ۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۲ تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد جهت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شدند که از این تعداد، متقاضیان برای افزون بر یک هزار و ۳۰۰ واحد تسهیلات دریافت کرده اند.

وی تهیه طرح‌های توانمند سازی سکونتگاه‌های غیر رسمی استان به تعداد پنج طرح در شهرهای اصفهان-کاشان- نجف آباد-شهرضا-خمینی شهر، اجرای ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد ریال و تخصیص حدود ۴۰۲ میلیارد ریال اعتبار قیر برای آسفالت با اولویت معابر خاکی بافت‌های ناکارآمد در سطح استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته بیان کرد.

کد خبر 6095282

دیگر خبرها

  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات