Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:13:26 GMT

قطع ۳۰۰ گیگ از ظرفیت اینترنت بین‌الملل

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۷۳۶۵

قطع ۳۰۰ گیگ از ظرفیت اینترنت بین‌الملل

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،بنابر اعلام مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت ۳۰۰ گیگ از ظرفیت بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت قطع شده است.  

در این اطلاعیه آمده است که این ظرفیت از طریق روس تلکام تامین می‌شود و از ساعت ۱۸.۳۰ امروز یکشنبه قطع شده است.

به گزارش ایرنا ١٢ روز قبل (١۶ آذر)  به دلیل قطع سگمنت دوم فیبر نوری، ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت از دسترس خارج شده اما ظرفیت‌های جایگزین در حال تامین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سهراب آغ‌بیات» معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت آن زمان اعلام کرد: از هفته گذشته به علت قطع سگمنت دوم فیبر دریایی متعلق به شرکت GBI در محدوده دریایی بین قطر و امارات، ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل این شرکت از دسترس خارج شده است.

وی افزود: با توجه به قطع این مسیر دریایی و زمان‌بر بودن بازیابی مجدد آن، اقدامات فوری برای تامین ظرفیت جایگزین از سایر مسیرها در دستور کار قرار گرفته و به زودی ظرفیت‌های جدید برای تامین این بخش از ترافیک آماده بهره‌برداری می‌شود.

برچسب‌ها اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت قطر ایرنا تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت قطر اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت قطر ایرنا تهران شرکت ارتباطات زیرساخت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا