Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در هفته هجدهم لالیگا میزبان کادیز بود و در پایان مسابقه به تساوی بدون گل دست یافت.

طرفداری | کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا در خصوص شرایط این مسابقه صحبت کند:

نمی توانستم از بازیکنان چیز بیشتری بخواهم. آن ها هر چه که در توان داشتند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازی امروز خوشحالم و معتقدم که عملکرد خوبی داشتیم. اما در نهایت توپ وارد دروازه نشد. در حاضر چیزی مشخص نشده چون رقابت در لیگ طولانی است و ادامه خواهد داشت. امشب سزاوار کسب سه امتیاز بودیم اما به دست نیامد، در حالی که در برخی از بازی ها لایق سه امتیاز نبودیم اما به دستش آوردیم.  متاسفانه به نظر می رسد که برای بازی بعدی در روز چهارشنبه هیچ کدام از بازیکنان غایب شانس بازگشت به ترکیب را نخواهند داشت. باید آرام باشیم و خودمان را دیدار بعد آماده کنیم، مسابقه سختی خواهد بود.

کاسمیرو با دریافت پنجمین کارت زرد فصلش در دیدار امشب، از حضور در بازی بعدی محروم شد:  کاماوینگا می تواند در بازی چهارشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو به جای کاسمیرو بازی کند. در حاضر تمام گزینه های بازی در پست وینگر راست را از دست داده ایم و من باید به دقت روی انتخاب بازیکن آن پست برای بازی چهارشنبه فکر کنم. ادن [هازارد] امشب به خوبی بازی کرد، به خصوص در نیمه دوم. او به شکل مناسبی با هم تیمی هایش همکاری می کرد. هازارد می تواند در نیمه دوم فصل تبدیل به یک سلاح بیشتر برای ما شود.

لوکا مودریچ به دلیل مثبت شدن تست اول کوویدش در دیدار امشب غایب بود:  لوکا مودریچ بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او در بازی های قبلی خیلی خوب کار کرد. در طول این هفته شرایطی غیر معمول داشتیم. با این حال اعضای تیم تمام توانشان را گذاشتند. اما باید از خودمان مراقبت کنیم چون سلامتی مهم ترین چیز است. باید در کنار هم دیگر با این ویروس بجنگیم.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد