Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرعامل اتحادیه زنبورداران کشور گفت: عسل گشنیز استان همدان در سطح کشور زبانزد خاص و عام بوده و به عنوان یکی از تولیدات قابل دفاع و  رقابت در سطح بین‌المللی و جهانی است.

میرمحسن موسویان در حاشیه دیدار با مدیر طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی همدان و مدیرعامل اتحادیه زنبورداران استان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان همدان یکی از قطب‌های مهم و تاثیرگذار در بخش زنبورداری کشور بوده و جایگاه خاصی از لحاظ ایستگاه‌های تولید و پرورش ملکه و بحث بسته بندی و تولید عسل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث چرخه تولیدات عسل در حوزه بسته بندی که وجود دارد همدان یکی از اولین استان‌ها در سطح کشور است که تولید ارگانیک دارد، افزود: از لحاظ چرخه صفر تا صد تولید عسل و  در خصوص بحث داروهایی که به زنبور عسل در این مجموعه داده می‌شود، کاملا به صورت ارگانیک است.

موسویان با اشاره به دارا بودن نشان ملی و بین المللی استان همدان در بحث تولید عسل ارگانیک خاطر نشان کرد: در رابطه با تولید عسل ارگانیک استان همدان در سطح کشور نمونه است و می تواند  به عنوان یک طرح و پایلوت خوب برای سطح کشور باشد ضمن اینکه  اقدامات خوب و مفیدی در این خصوص در حال  انجام است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی همدان همراهی و همکاری و مساعدت بسیار خوبی با اتحادیه زنبورداران استان دارد، خاطر نشان کرد: با این مساعدت و همکاری‌ها می‌توان اقدامات خوب و مثمرثمر را در حوزه زنبور داری استان همدان انجام داد. 

مدیر عامل اتحادیه زنبورداران کشور یاد آور شد: امیدواریم روزی  بتوان استان همدان را پایلوت کشور در خصوص زنبور عسل معرفی کرده و نتیجه آن به بهترین نحو ممکن خود را نشان دهد و این نتایج مثبت را در سطح کشور برجسته کنیم.

موسویان ادامه داد: باید سعی کنیم دیگر استان‌ها را هم مجاب کنیم که با همکاری‌هایی که بین اتحادیه‌های استانی با مجموعه جهادکشاورزی استان و اتحادیه سراسر زنبورداران و نیز در کنار آن با   صندوق توسعه صنعت زنبورداری کشور دارند قدم‌های مفیدی و مثبت در رابطه با زنبورداری کشور برداریم و باقی مانده این فعالیت‌ها و تلاش‌ها برای آیندگان یک پل ارتباطی برای به‌روز کردن زنبورداری کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عسل زنبورداری ارگانيك اتحادیه زنبورداران کشور بسته بندي استانی اقتصادی اتحادیه زنبورداران استان همدان سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور