Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس از سال ۲۰۱۹ در لیگ برتر اوکراین فوتبال بازی می‌کند. او در این فصل به همراه زوریا در کنار صیادمنش درخشش خوبی داشته و انتظار دارد به تیم ملی دعوت شود. زاهدی دو روز پیش یک مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد که اولویتش بازی برای تیم ملی ایران است چون افتخار می‌کند یک ایرانی است اما این بازیکن در ادامه اخبار احتمال گرفتن تابعیت اوکراین و بازی برای تیم ملی این کشور را نیز تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت «اسپورت» اوکراین از مانع بزرگ پیش روی مهاجم ایرانی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اوکراین خبر داد و نوشت: شهاب زاهدی برای گرفتن تابعیت اوکراینی کار سختی دارد. یک فرد برای گرفتن تابعیت باید شروط زیر را داشته باشد. ابتدا باید به زبان اوکراینی به صورت روان صحبت کند. باید حداقل ۵ سال در اوکراین زندگی کرده و از این ۵ سال حداقل دو سال با یک فرد اوکراینی زندگی کرده باشد. باید منبع مالی خوبی داشته باشد. در میان شروط بالا زاهدی مهمترین شرط یعنی ۵ سال زندگی را ندارد و او کمتر از ۳ سال در این کشور زندگی کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب زاهدی خبر ویژه زوریا لوهانسک شهاب زاهدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: کاری با بازی ندارم و فقط می‌خواهم یک حرف بزنم؛ من در زندگی‌ام یاد گرفته‌ام که شرافتمندانه زندگی کنم. یک سری از هواداران از من دلخور بودند اما بدانند که همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها داریم و احترام‌شان برایم واجب است.

او ادامه داد: من آنها را به خاطر تعصب‌شان به تیم‌شان درک‌شان می‌کنم؛ انقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان دارند. همه برای من قابل احترام هستند و هر چه بگویند، من دوست‌شان دارم و در قلب من هستند. این روزها انقدر مردم ما دغدغه دارند که شاید اینطور در استادیوم خالی می‌شوند. امیدوارم حال دل‌شان خوب باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

رضاییان سپس در خصوص بازی گفت: بازی قشنگی بود. من هم با جان و دلم برای تیمم بازی کردم. بازی مساوی شد اما کلا بازی قشنگی بود.

او در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت دو تیم بازی بهتری ارائه بدهند، عنوان کرد: فوتبال است. بازی بدی نبود و در کل قشنگ بود.

مدافع  سپاهان در پاسخ به اینکه این تیم در جریان بازی وقت تلف کرد، گفت: این حرف را نزنید. من خودم مخالف این داستان هستم.

دیگر خبرها

  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟