Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از کادیز میزبانی کرد اما در حضور تماشاگرانش نتوانست از سد تیم سخت کوش انتهای جدولی بگذرد.
به گزارش آریا، از هفته هجدهم لالیگا، رئال مادرید صدرنشین به مصاف تیم انتهای جدولی کادیز رفت. تلاش رئالی ها برای گلزنی از دقایق ابتدایی آغاز شد اما دفاع فشرده و تلاش ستودنی مدافعین کادیز اجازه گلزنی را به آن ها نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آنچلوتی در طول مسابقه فشار زیادی را به تیم حریف وارد کرد و به خصوص در نیمه دوم صاحب فرصت های گلزنی شد اما بی دقتی مهاجمان و درخشش لدسما دروازه بان کادیز مانع گلزنی لوس بلانکوس شد. رئال مادرید بالاخره و پس از ده پیروزی متوالی در مقابل کادیز نوزدهم جدولی متوقف شد تا رقابت قهرمانی در لالیگا همچنان از جذابیت و هیجان برخورددار باشد.
شاگردان کارلو آنچلوتی که در 10 دیدار قبلی شان در همه رقابت ها به پیروزی رسیده بودند، نتوانستند برابر کادیز به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند. همانطور که انتظار می رفت رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 7 بود که وینسیوس روی پاس بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت. سه دقیقه بعد نوبت تیم میهمان بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه رئال ایجاد کند اما ضربه والی فالی هم از بالای دروازه به بیرون رفت.
در ادامه باز هم این بازیکنان رئال بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 17، توپ در یک رفت و برگشت به فده والورده رسید اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه کادیز پیدا نکرد. در دقیقه 23، روی حرکت خوب وینسیوس و پاس تونی کروس، بار دیگر والورده صاحب موقعیت شد اما این ضربه او را دروازه بان کادیز با یک واکنش خوب دفع کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و برای دقایقی این بازیکنان کادیز بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد کنند. در دقایق پایانی این نیمه هم به همین شکل دنبال شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، هازارد صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف به کرنر تبدیل شد. دو دقیقه بعد، روی پاس عالی کاسمیرو، این بنزما بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او را لدسما با یک واکنش خوب مهار کرد. حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم در فاصله 10 دقیقه صاحب چهار موقعیت دیگر هم شد اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت های یکی بعد از دیگری از دست برود.
در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 74، تیم کادیز به گل برتری برسد نگردو که با پاس سوبرینو صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد. دو دقیقه بعد، بنزما که با پاس هازارد درون محوطه جریمه کادیز صاحب موقعیت شده بود، تحت فشار مدافعان حریف سرنگون شد اما  داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقایق پایانی باز هم این رئالی ها بودند که برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی انجام دادند اما در نهایت تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

- در جدالی نزدیک، تیم اسپالتی فاتح دیدار 6 امتیازی سن سیرو شد. پارتنوپی در شب تاثیرگذار VAR با تک گل الماس به رتبه دوم جدول صعود کرد تا روند نزولی تیم پیولی تداوم یابد. میلانی ها همچون هفته گذشته مقابل اودینزه، امشب هم در آخرین لحظات به دنبال فرار از شکست بودند اما کمک داور ویدیویی با تصمیمی بحث برانگیز، گل کسیه را مردود کرد.
میلان در سه بازی اخیر خود در لیگ دو برد و یک مساوی کسب کرده و هفته ها بود که رتبه دوم را در اختیار داشت. در سمت مقابل ناپولی هر دو بازی اخیر خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشته و از رتبه اول تا چهارم سقوط کرده بود. شاگردان لوچانو اسپالتی برای پایان دادن به این شرایط و خروج از شیب تند سقوط نیاز به کسب پیروزی در بازی حساس امشب داشتند اما میلان هم تیمی نبود که به راحتی چنین اجازه ای به آنها بدهد؛ شاگردان استفانو پیولی در شبی که  تئو هرناندز به دلیل تب بالا غایب بود به دنبال هر سه امتیاز این بازی خانگی بودند تا ضمن محکم کردن جایگاه دومی شان، تولد 122 سالگی خود را با برد، جشن بگیرند.
ناپولی بازی را توفانی شروع کرد و در همان دقیقه پنج موفق شد دروازه حریف را باز کند؛ الیاف الماس، هافبک 22 ساله اهل مقدونیه روی ارسال کرنر سمت راست، با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد. تلاش میزبان برای جبران در نیمه اول حاصلی در پی نداشت و بازی با همین یک گل به پایان رسید تا ناپولی برنده راهی رختکن شود.
میلان در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد و شاهد حضور ژیرو هم در زمین بودیم تا در کنار زلاتان ابراهیموویچ، قدرت گلزنی میزبان را بالا ببرد. با وجود این تغییر و تغییرات دیگر از سوی پیولی، میلان در باز کردن دروازه ناپولی ناکام بود و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید. البته میزبان در دقیقه 2+90 توسط فرانک کسیه به گل رسید اما داور پس از بازبینی صحنه در VAR گل او را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا جشن میلانی ها ناتمام بماند.
ناپولی با کسب این پیروزی به دو هفته ناکامی خود در لیگ پایان داد و با 39 امتیاز و دو پله صعود، جای میلان را در رده دوم جدول رده بندی گرفت. روسونری هم در تولد 122 سالگی خود متحمل این شکست خانگی شد تا رتبه دوم را بعد از مدت ها از دست داده و با همان 39 امتیازی که داشت، هفته هجدهم را با رتبه سوم به پایان برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید کادیز میلان ناپولی صاحب موقعیت شد پایان رسید رئال مادرید اما ضربه او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)