Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مرتضی ابوطالبی" اظهار داشت: در پی رصد فضای‌مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، گروهی در یکی از شبکه اجتماعی شناسایی شد که ادمین و اعضای آن اقدام به انتشار محتوای مبتذل و مستهجن می‌کردند.

وی با بیان اینکه پرونده تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت افزود:سه نفر، گروهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با بیش از۲۵۰ عضو راه‌اندازی کرده بودند که به همراه برخی از اعضای گروه اقدام به بارگزاری محتواهای غیر اخلاقی در گروه نموده که این محتواها به‌ وسیله سایر اعضاء در گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان یزد در ادامه بیان داشت: در ادامه با بررسی‌های فنی انجام‌شده مشخص شد مدیران گروه اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان هستند که متهمان، مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع قانونی شدند و گروه ذکر شده نیز متلاشی شد.

این مقام سایبری تأکید کرد: طبق ماده۷۴۲ قانون جرایم رایانه‌ای، بخش تعزیرات حکومتی، هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، کلاهبرداری و یا محتوای مجرمانه بلافاصله آن را از طریق بخش ارتباطات مردمی در وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

***

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب کارگاه تهیه لنت ترمز خودرو در اشکذر خبر داد .

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در این باره گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با جرایم اقتصادی همچنین اوضواع و احوال کنونی کشورو وضعیت معیشتی مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از فعالیت فردی در تهیه، تولید و بسته بندی لنت ترمز خودرو  در یک کارگاه غیر مجاز در اشکذر با خبر شدند.

مقام انتظامی با بیان اینکه در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که خبر صحت داشته و مسئول کارگاه با همکاری سایر همدستان خود اقدام به تولید وتوزیع لنت ترمز و لوازم یدکی بدون استاندارد در سطح شهر می کند؛ نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از کارگاه اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان به محل کارگاه اعزام شدند، ادامه داد: در این رابطه مسئول کارگاه که در فرایند تولید، عرضه و پخش محصولات بدون استاندارد در بازار دخالت داشت، دستگیر و ۴۰۰ دست لنت ترمز غیر مجاز خودرو آماده توزیع در بازار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با پلمپ کارگاه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

***

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری ۱۶ سوداگر مرگ و کشف یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید رضا صادقیان" گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، پس از هماهنگی قضائی، درشهرستان تفت به اجراء درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح یک کیلوگرم انواع مواد  مخدر، و مقادیر زیادی آلات و ادوات توزین و مصرف در تفت کشف و ۱۶ خرده فروش در این زمینه دستگیر شدند

سرهنگ "صادقیان" در پایان با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه تحویل شدند، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان دارند.

***

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موتورسیکلت غیرمجاز را که آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ کردند .

سرهنگ "محمد حسین نبی پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: با توجه به تردد یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در سطح شهرستان میبد و ایجاد آلودگی صوتی برای شهروندان توقیف این موتورسیکلت و دستگیری راکب آن در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مسیر تردد این موتورسیکلت را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف و راکب آن  نیز دستگیر کردند.

سرهنگ نبی پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش این موتورسیکلت  غیرمجاز را بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرده اند،افزود: متهم اصلی به همراه پرونده متشکله به مراجع قانونی معرفی و موتورسیکلت توقیفی نیز به گمرک استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خاتمه یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

***

فرمانده انتظامی اشکذر از دستگیری سارق کابل سیم و برق و اعتراف متهم به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ " مهدی گل محمدی " در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان اشکذر متهم را حین سزقت ۹۰کیلو کابل  دستگیر پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی کردند.

سرهنگ گل محمدی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی تا کنون به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

***

مأموران کلانتری ۱۱شهدای بافق طرح جمع آوری کودکان خیابانی را در بافق به مرحله اجرا گذاشتند .

به گزرش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهدای بافق در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح جمع آوری کودکان خیابانی را در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشتند.

طولابی نژاد افزود: در اجرای این طرح که به مدت یک روز انجام شد با هماهنگی شهرداری و دادستان تعداد ۱۰ نفر از کودک خیابانی در سطح شهر جمع آوری و تحویل شهرداری شدند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: کودکان خیابانی باعث نارضایتی و مزاحمت برای شهروندان شده بودند که اجرای این طرح باعث رضایت شهروندان شد.

برچسب‌ها یزد انتظامی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی کشفیات یزد انتظامی کشفیات فرمانده انتظامی اجرای این طرح قرار گرفت پلیس فتا لنت ترمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: در پی تشویش اذهان عمومی از اقدامات هنجارشکنانه پس از پایان مسابقات فوتبال تیم‌های ملوان و سپاهان در خروج از درب ورزشگاه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و ارتباط عاملان این اقدام‌ها با رسانه‌های معاند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم، تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، ۶ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با بیان اینکه این افراد علت این اقدام‌ها را تأثیر منفی رسانه‌های معاند اعلام کردند، تصریح کرد: هنجارشکنان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان آرامش و آسایش مردم تأکید کرد و گفت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک یا مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 848145 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان