Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رای کمیته استیناف، آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم شد.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نشست روز دوشنبه، هشتم آذرماه اتفاقات و حواشی دیدار پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر (سوم آذرماه) را بررسی کرد و در پایان عادل غلامی بازیکن شهرداری ارومیه را به یک جلسه محرومیت قطعی و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان تهران را با توجه به نداشتن سابقه و پرونده‌ای در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پیکان تهران و آرمین تشکری طی نامه‌ای به حکم کمیته انضباطی اعتراض و درخواست کردند با توجه به نداشتن سابقه در کمیته انضباطی و همچنین نبود زمان کافی از اعلام رای تا مسابقه بعدی این تیم، تا زمان بررسی این پرونده در کمیته استیناف، اجرای حکم این بازیکن به تعویق بیفتد که فدراسیون والیبال با این درخواست موافقت کرد.

بر این اساس جلسه کمیته استیناف ۲۱ آذر ماه با حضور اعضا برگزار شد و این کمیته پس از بررسی‌های لازم به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی توسط آرمین تشکری رای داد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرمین تشکری فدراسیون والیبال میلیون ریال جریمه نقدی یک جلسه محرومیت قطعی کمیته انضباطی کمیته استیناف آرمین تشکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان