Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۶ گفت: همراهان چادر خواب بیماران مستقر در بیمارستان های منطقه ،به همراه سراهای قلب پایتخت دعوت شدند و متقاضیان جدید پس از شناسایی در فرایند این موضوع قرار خواهند گرفت.

به گزارش برنا؛ مسعود رنجبریان شهردار ۶ اظهار کرد: پیرو دستور شهردار محترم تهران  جناب آقای دکتر زاکانی و در راستای اجرای طرح زمستان گرم همراه سرای جوادالائمه  و سوله مدیریت بحران پارک لاله آماده میزبانی از همراهان بیماران مستقر در بیمارستان های سطح منطقه شش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبریان ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرما، همراهان بیمارانی که به صورت چادر خواب در اطراف بیمارستان مستقر بودند به همراه سرای منطقه دعوت شدندو ما دیگر شاهد چادرخوابی این عزیزان در اطراف بیمارستان نیستیم و متقاضیان جدید پس از شناسایی  در فرایند موضوع  قرار خواهند کرد.

وی افزود: طبق هماهنگی و اقدامات انجام شده با مسئولین بیمارستان ها قرار بر این شد تا روند  پذیرش و درمان این عزیزان تسریع یابد  تا در شهر تهران دچار سردرگمی و اسیب و انتظار بیهوده نشوند.

شهردار منطقه ۶ خاطرنشان کرد: به زودی دو همراه سرای جدید با امکانات مناسب در این منطقه افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمستان مدیریت بحران بیمارستان درمان شهر تهران شهرداری تهران منطقه 6 شهرداری منطقه 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول