Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال ۱۳ فصل است که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، از دور رقابت‌ها کنار نرفته است و آخرین حذف زودهنگام این تیم در فصل ۸۸-۸۷ مقابل مس رفسنجان لیگ یکی در ضربات پنالتی رقم خورد.

به گزارش ایسنا، دیروز (یکشنبه) از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه بود که این دیدار در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد و در وقت‌های اضافه هم گلی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

این بازی یکی از عجیب‌ترین بازی‌های رقابت‌های جام  حذفی بود و نود ارومیه تا دقایق پایانی بازی، پیروز میدان بود اما گلزنی آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ استقلال را از حذف زودهنگام نجات داد و در پایان این تیم موفق شد در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد.

این اتفاق واکنش سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را به همراه داشت و او پس از پیروزی استقلال در ضربات پنالتی گفت: روی آمدن به جلسه را نداشتم. لازم می‌دانم که از هواداران استقلال به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم. به بازیکنانم گفته بودم که اگر حریف را دست کم بگیریم به مشکل برمی‌خوریم. این اتفاق رخ داد و از موقعیت‌هایمان هم استفاده نکردیم.

تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل نود ارومیه در آستانه حذف از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی قرار گرفته بود و اگر در ضربات پنالتی مقابل نود ارومیه، بازنده از زمین خارج می‌شد، اشتباه ۱۳ فصل پیش این تیم در رقابت‌های جام حذفی تکرار می‌شد. آبی‌پوشان پایتخت ۱۳ فصل است که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از گردونه رقابت‌ها خارج نشده‌اند و آخرین باری که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، بازنده شدند به فصل ۸۸-۸۷ بازمی‌گردد.

استقلال در آن بازی هم از حریف لیگ یکی خود در نیمه اول بازی عقب افتاده بود اما با ۲ گل علی علیزاده و میلاد نوری توانست پیش بیفتد اما تیم رفسنجانی توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی مس رفسنجان تمام ضربه‌های خود را به گل تبدیل کرد اما اشتباه یدالله اکبری در ضربات پنالتی کافی بود تا شاگردان امیرقلعه‌نویی خداحافظی زودهنگامی از رقابت های جام حذفی داشته باشند.

مس رفسنجان در جام حذفی ۸۸-۱۳۸۷ توانست با حذف کردن سه تیم لیگ برتری مس کرمان، استقلال و ملوان (تیم‌های لیگ برتری آن دوره) تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود و «غول کش» لقب بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال مس رفسنجان جام حذفي فوتبال ايران استانی ورزشی مرحله یک شانزدهم نهایی ضربات پنالتی نهایی جام حذفی رقابت های جام نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان