Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:10:28 GMT

برف و باران زنجان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۱۲۹۳

برف و باران زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید تا سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت را شاهد خواهیم بود.

وی یادآوری کرد: از امشب بارش برف و باران در سطح استان آغاز می‌شود و تا صبح روز سه شنبه این بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از فراد وزش شدید باد با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت استان را فرا می گیرد و این روند تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
به گفته سلطانی، کولاک برف نیز در گردنه های استان پیش بینی شده است که رانندگان باید از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی استان پرهیز کنند.  
وی ادامه داد: با توجه به وزش باد شدید مردم از اتراق و تردد پیرامون ساختمانها و تاسیسات نیمه کاره، تاسیسات مرتفع، درختان پوسیده خودداری کنند. 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان از کاهش کاهش هفت درجه ای دمای هوای از چهارشنبه خبر داد و گفت: سرما و یخبندان تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.
سلطانی تاکید کرد: با توجه به این شرایط جوی توصیه می شود از کارهای عمرانی و بتن ریزی پرهیز شود.     
وی، گیلوان را با ۱۸ درجه بالای صفر و حلب را با ۶ درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون دمای فعلی شهر زنجان هفت درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش نشان می‌دهد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی زنجان بارش باران برف و یخ زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی زنجان بارش باران برف و یخ اداره کل هواشناسی زنجان بارش باران برف و یخ زنجان اداره کل هواشناسی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان