Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به منظور تشریح بسته حمایتی ویژه هنرمندان در دولت جدید برگزار شد.

پوراحمدی با بیان اینکه با آغاز دولت سیزدهم حمایت از هنرمندان به ویژه آن‌هایی که در دوران کرونا آسیب دیدند، در دستور کار قرار گرفت، گفت: با دستور وزیر ارشاد بسته حمایت از هنرمندان به صورت ویژه پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح این بسته از اول شهریور کلید خورد و مرحله اول آن فردا اجرایی می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول، فردا به مناسبت شب یلدا مبلغ ۱ میلیون تومان برای هنرمندان عادی و ۳ میلیون برای هنرمندان دارای نشان درجه یک واریز می‌شود. کمک بعدی ما، در آستانه عید نوروز است که مبلغ ۱ میلیون و پانصد هزار تومان برای هنرمندان عادی و ۵ میلیون برای هنرمندان درجه یک و در نهایت اوایل اردیبهشت مبلغ یک میلیون و صد هزار تومان برای هنرمندان عادی و ۴ میلیون به حساب هنرمندان درجه یک واریز می‌ شود. کمک ویژه صندوق اعتباری هنر هم برای مستمری بگیران است که در بهمن ماه به حساب آنان واریز خواهد شد.

 

ادامه دارد/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر وزارت ارشاد برای هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات

نمایشگاه کتاب و آثار خطاطان و نقاشان در تاسیسات ولایت هرات با ۳ هزار جلد کتاب و ۱۵۰ اثر هنری به نمایش گذاشته شده افتتاح شد.

شیخ الحدیث مولانا نور احمد اسلام جار والی هرات هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ مطالعه بین جوانان و همچنین تشویق نویسندگان و خوش‌نویسان عنوان کرده و گفت تاریخ فرهنگ بشریت با علم و خط گره خورده است.

والی هرات گفت اکثریت هنرمندان نویسندگان، خط‌نویسان و نقاشان از جمله محروم‌ترین قشر جامعه محسوب می‌شوند.

شیخ اسلام جار از مردم و تجار خواست برای حمایت از آثار هنری هنرمندان اثرهای شان‌را خریداری نموده و به خانه هایشان نمایش بگذارند.

همچنان والی هرات می‌گوید استفاده از شبکه‌های اجتماعی جوانان را از مطالعه و تحقیق بازداشته و ضررهای دینی و دنیایی را برای آنان به همراه داشته است.

ناصر شهاب، رئیس اتحادیه کتاب فروشان در هرات از این اقدام مسئولان استقبال نمود. او گفت که تقریبا سه هزار جلد کتاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

برخی از فرهنگیان با نگرانی از کم‌رنگ شدن فرهنگ کتابخوانی خواهان توجه مسئولان محلی در امر فرهنگ‌سازی و ارزش‌ گذاری بیشتر به آثار نویسندگان و هنرمندان شدند.

از سویی هم الحاج حیات الله مهاجر معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان ، از تلاش‌ها برای حمایت از نویسندگان و خوشنویسان سخن زده و هرات را به عنوان مرکز فرهنگی افغانستان یاد کرده و گفت این ولایت تاریخ غنی از فرهنگ و هنر را دارا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات