Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود گفت: ۳ فروند پهپاد کشاورزی به ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان با جذب تسهیلات خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون اضافه شد.

او گفت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، تولید بیش از پیش مواد غذایی به امری حیاتی تبدیل شده است، از طرفی تنوع آفات و بیماری‌های موجود در گیاهان، در صورت عدم مقابله درست و به موقع، باعث می‌شود محصولات کشاورزی تولیدی، کاهش چشمگیر پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی گفت:با کمک متخصصین کشاورزی و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های روز، می‌توان راه حل‌های نوین برای حل این مشکلات ارائه داد. در این میان، در چند سال اخیر، پهپادها با توجه به مزایایی که دارند به افزایش بهره‌وری صنعت کشاورزی کمک کرده اند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی میاندورود پهباد کشاورزی مکانیزاسیون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد