Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار گلستان پس از انتصاب معاونین سیاسی امنیتی و همچنین امور اقتصادی حالا دست به تغییر فرمانداران زده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، نزدیک به دو ماه از انتصاب استاندار جدید گلستان می‌گذرد. در این مدت آهنگ تغییر مدیران روند کندی داشته است اما حالا با انتخاب معاونان سیاسی امنیتی و امور اقتصادی استاندار، علی محمد زنگانه به سراغ تغییر فرمانداران رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آمدن سیدعلی مهاجر به معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان، زنگانه تغییر فرمانداران را کلید زده و در نخستین اقدام، فرماندار شهرستان بندرگز را تغییر داده است.

29 آبان ماه نخستین فرماندار دولت سیزدهم در استان گلستان منصوب شد و حسین احمدی جای خود را به صابر حسن پور داد. او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه شاهد تهران را دارد و پیش از این رئیس اداره سیاسی استانداری بود.

رئیس حراست و رئیس روابط عمومی فرمانداری بندرگز، کارشناس مسئول امور سیاسی و رئیس دفتر معاون استاندار از جمله سوابق دیگر حسن پور است.

مدیران کل حراست و بازرسی و عملکرد استانداری البرز منصوب شدندسرپرست فرمانداری شهرستان حاجی‌آباد منصوب شدنخستین مدیرکل در بنیاد شهید براساس انتخاب «شمسا» منصوب شد

در دومین گام، فرماندار شهرستان علی آبادکتول تغییر کرد و مجتبی جمالی جای خود را به ابراهیم احمدی داد هر چند گزینه‌های دیگری برای فرمانداری این شهرستان مطرح بود اما احمدی توانست اعتماد استاندار گلستان را برای تصدی این سمت به دست آورد.

احمدی  سابقه معاونت فرمانداری علی آبادکتول در دولت دهم را نیز در کارنامه دارد و از این رو با وضعیت و نقاط قوت و ضعف شهرستان علی آباد کتول آشناست.

اما پس از مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای فرمانداری شهرستان کردکوی، محمدباقر مولائی فر جایگزین ابراهیم قدمنان شد. قدمنان هرچند از نیروهای اصلاح طلب غرب استان بود اما در مدت حضورش در این شهرستان توانست نظر قریب به اتفاق گروه‌های سیاسی را تأمین کند و می‌توان گفت یکی از رسانه‌ای ترین فرمانداران دولت روحانی به شمار می‌رفت.

حالا ایستگاه تغییر فرمانداران از غرب و مرکز استان به شرقی ترین شهرستان یعنی مراوه تپه رسیده است و امانگلدی ضمیر که در دولت یازدهم و دوازدهم در چند شهرستان، فرماندار بود بالاخره جای خود را به نیروی دیگری داد. استاندار گلستان امروز در حکمی لقمان قربانی را به عنوان فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه انتخاب کرد.

گفتنی است در همان روزهای نخست فعالیت زنگانه، استاندار گلستان با رفتن محمد حمیدی از فرمانداری گرگان، حجت یزدویی را به عنوان سرپرست فرمانداری مرکز استان منصوب کرده است.

انتهای پیام/582/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر فرمانداران استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد