Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: معرفی الگوهای برجسته‌ و شخصیت‌های حماسه‌ساز انقلاب اسلامی وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  در جمع فعالان فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و مردمی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی، افزود: معرفی شخصیت‌های انقلابی نسل جوان را مقابل تهدیدات و جنگ روانی دشمنان بیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی چهره‌های شاخص و بزرگی برای احیای ارزش‌های اسلامی و اعتلای دین اسلام نقش آفرینی کردند و به الگوهای ماندگاری تبدیل شده‌اند که معرفی این الگوها به جوانان و اقشار مختلف مردم می‌تواند برکات زیادی داشته باشد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی حیات با برکت خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی گذراند و امروز مکتب آن شهید بزرگوار چراغ راه تمامی آزادیخواهان جهانیان شده و این ایام که مصادف با سالروز شهادت ایشان است فرصتی مناسب برای معرفی مکتب جهانی شهید سلیمانی است.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی به معنای واقعی پاسدار حریم اسلام فقاهت و ولایت بود که با ایستادگی و هوشیاری در برابر تحریف و انحراف نقش موثری در تهذیب و تعلیم و تربیت نیروهای مومن و انقلابی ایفا کرد و امروز آثار علمی ایشان نیز منشا برکات ارزشمندی در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم امروز نخبگان فرهنگی و دانشگاهی، جهاد تبیین است که باید در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی رقم بخورد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی وفادار به اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب بود که با ساده زیستی و سخت کوشی در راه اسلام و تحقق آرمان‌های انقلاب مجاهدت کرد.

وی افزود: آن چیزی که امروز در بزرگداشت شخصیت‌هایی چون علامه مصباح و شهید سلیمانی باید به آن توجه داشت انجام اقدامات ماندگار و تاثیرگذار برای معرفی این الگوهای برتر به جامعه و نسل جوان است.

امام جمعه اراک اظهار داشت: در ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت علامه مصباح یزدی باید به ۲ مساله جهاد و اجتهاد این شخصیت‌ها توجه ویژه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نسل جوان جنگ اسلام و انقلاب شاخص دین آیت الله مصباح یزدی تعلیم و تربیت نخبگان انقلاب اسلامی انقلاب جامعه آیت الله دری نجف آبادی انقلاب اسلامی دری نجف آبادی مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند، گفت: نباید در مسئله تبیین ترک فعل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار رئیس سابق امر به معروف و نهی از منکر کشور، اظهار داشت: تربیت شدگان مکتب اسلام، بهترین ذخایر آن هستند و نباید در مسئله تبیین ترک فعل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کم هزینه تر از هر نوع دفاعی بحث سرمایه گذاری بر روی مسئله تبیین است، بیان کرد: روح کلام مقام معظم رهبری در مسئله تبیین همین است که باید شبکه سازی کنیم تا آگاهی فراگیر شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: پیروزی‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی هر کدام از اهمیت بزرگی برخوردار است اما آنچه اهمیت دارد، پیروزی فرهنگی است و اگر اندیشه غالب شود مهم است.

عبادی تصریح کرد: بشر در طول تاریخ و زندگی شخصی و اجتماعی خود در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگر چوب نادانی خودش را می خورد و به همین دلیل دشمن او را علیه خودش به کار می گیرد و در این راستا عناصر نامطلوب در همه بخش‌ها از جمله بخش فرهنگی باید شناسایی شوند.

وی افزود: شرایط مساعدی در دولت سیزدهم به وجود آمده است و باید به سمت حل این مشکل کشور برویم در غیر این صورت اگر نادان‌هایی باشند که تحت تاثیر دشمن قرار گیرند هر روز آسیب به سمت ما خواهد آمد و این نیازمند یک اقدام جدی است.
وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر به سبب نادانی برخی جوانان بود گفت: تا در کشور آدم نادان است تعمیم پیدا نمی کندو باید روی این هزینه شود.

بیش از هزار استاد در کشور می‌توانند مباحث شهید مطهری را تدریس کنند

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز با بیان اینکه هزار و 200 استاد در کشور داریم که می توانند به تدریس مباحث شهید مطهری بپردازند، گفت: از این تعداد 30 نفر به عنوان استاد در خراسان جنوبی تربیت شده اند که توانایی تدریس دارند.

محمدصالح هاشمی گلپایگانی با اشاره به اینکه ترویج مبانی فکری در یک نظام فکری مشخص به ویژه برای متدینین امروز نیاز جامعه است، افزود: در حال حاضر بسترهایی که این اساتید و بینش پژوهان بخواهند ورود پیدا کنند، آماده نیست و یکی از گرفتاری‌های آثار شهید مطهری عدم انسجام ارتباط است و بعد از 20 سال آمده ایم که به این نظام فکری بپردازیم.

وی با بیان اینکه نیروی لازم جهت راه اندازی نهضت شهید مطهری خوانی در کشور داریم، یادآور شد: شهید مطهری فقط در آثارش است و متاسفانه کمی مهجور مانده است و دانشجویی که می خواهد معلم شود باید یک دور با آثار شهید مطهری آشنا شود.

انتهای پیام /253/

دیگر خبرها

  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش