Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد از راه‌اندازی پویش «احسان شب یلدا» به همت جهادگران این دانشگاه و با هدف تأمین میوه و آجیل برای خانواده‌های نیازمند راه‌اندازی شد.

فائزه اصفهانی، مسئول گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، به فعالیت‌های این گروه جهادی پرداخت و گفت: این گروه جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های خود را برای کمک به کادر درمان و جلوگیری از شیوع این ویروس هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصفهانی با بیان اینکه پس از فرمان رهبری به مشارکت جوانان در کمک مومنانه و رزمایش مواسات، اقداماتی برای تهیه و تأمین بسته‌های معیشتی انجام دادیم، گفت: تاکنون به همت جهادگران گروه شهدای گمنام این دانشگاه بیش از ۵۵ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت بجنورد توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد توضیح داد: بنا داریم همکاری خیرین را جلب کنیم تا بتوانیم در مناسبت‌های پیش رو مانند یلدا، اعیاد مذهبی و ... شادی را به خانه محرومان ببریم.

وی بیان کرد: گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد فعالیت‌هایی در تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه لباس گرم، ساخت و تعمیر منزل نیازمندان و تهیه نوشت افزار انجام داده و این فعالیت‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت شب یلدا هم پویش «احسان شب یلدا» را راه اندازی کرده ایم تا با کمک خیرین برای تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش این گروه جهادی، میوه و آجیل تهیه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان شمالی دانشگاه پیام نور بجنورد شب یلدا کمک مومنانه راه اندازی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان