Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی ظهر امروز دوشنبه در نشست تنظیم بازار مرغ، نان و شب یلدا در خوزستان گفت: تنظیم بازار در همه بخش‌های مختلف از موضوعات اساسی است که باید به صورت هفتگی و حتی در بعضی از موارد باید روزانه بررسی بشود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی، ناظر، متولی، رصد کننده و پایشگر در این جلسه حضور داشته و اطلاعات ضروری را ارائه کردند، افزود: با نظرات کارشناسی - فنی و تخصصی دستگاه‌ها آن نظارت‌های ضروری و پیشگیری‌ها در بازارها پیگیری خواهد شد تا مصوبات نیز عملیاتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف شدند که به طور کامل این زنجیره (از تولید تا مصرف و حتی زنجیره‌های حد واسط) را رصد و پیگیری کنند.

فتوحی در ادامه نظارت اصناف را بر تنظیم بازار مهم و ضروری دانست و گفت: تاکید شده اصنافی که به هر دلیلی متولی نظارت یا متخصص هستند مثلاً کشتارگاه‌ها یا نانوایی‌ها خواربار فروشان باید به طور ویژه نظارت بر بازار را دنبال کنند؛ اگر چه آنها بخش خصوصی هستند اما باید پاسخگو باشند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: بنابراین رصد کردن فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به عهده این اصناف است و باید پیگیر کنند تا در بعضی از موارد شاهد افزایش قیمت‌های بدون دلیل و غیر موجه در استان نباشیم.

وی تاکید کرد: رصد قیمت‌های کالا باید در دستور کارشناسی قرار گیرد و باید کاری کنیم تا تولید کننده و مصرف کننده ضرر نکنند بلکه تولیدکننده نقش تولیدی خودش را ایفا کند و هم مصرف کننده نیز کالای مصرفی با آن قیمت مناسب به دستش برسد.

فتوحی در ادامه تأمین مرغ در سطح خوزستان را لازم دانست و بیان کرد: با توجه به جوجه‌ریزی هایی که در آذر ماه سال جاری انجام شده پیش بینی می‌شود که در ماه‌های آینده کمبود مرغ در خوزستان نباشد و شاید هم ذخیره سازی داشته باشیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: در خصوص شب یلدا گزارشی که اصناف دادند در بحث مواد پروتئین از جمله مرغ مشکل نداریم و مواد پروتئینی با قیمت مصوب شده در بازار وجود دارد.

وی گفت: در بحث سایر محصولات نیز مواد غذایی و پروتئین و آجیل نیز اصناف اعلام کردند که در سطح بازار به وفور وجود دارد و مشکلی نداریم.

کد خبر 5380004

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان اصناف و بازاریان قیمت کالاها ویروس کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش باران کرمانشاه عکس استانها بارش برف شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند