Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس توانست تأیید واریزی نهایی مربوط به طلب گابریل کالدرون را از وکیل این سرمربی آرژانتینی دریافت کند تا به طور رسمی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان توانست طلب ۵۹۰ هزار دلاری کالدرون با سود دو سال تأخیر در پرداخت پول (سالانه پنج درصد از ارزش پول) و بدهی ۹۵ هزار دلاری با سود سالیانه ۵ درصد را به طور کامل واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل گابریل کالدرون نیز با ارسال نامه به فیفا پرداختی‌های پرسپولیس را تأیید کرد.

بنابراین باشگاه پرسپولیس از این پس و با تایید نهایی فیفا، مشکلی برای استفاده از بازیکنان تاجیکستانی یا جذب بازیکنان جدید نخواهد داشت.

همچنین سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر ‌به سایت باشگاه گفت: سرانجام پس از فراز و نشیب‌های گوناگون وکیل کالدرون دقایقی پیش (بعدازظهر امروز دوشنبه) تایید کرد که کل ‌مطالبات این مربی را دریافت کرده است.

وی گفت: تنها تاییدیه ۴۵هزار دلار از طلب کالدرون مانده بود که آن هم امروز به حساب وی نشست و وکیل این مربی آرژانتینی این موضوع را تایید کرد.

صدری ادامه ‌داد: پس از این تاییدیه، هم ما و هم وکیل کالدرون طی نامه‌ای به فیفا خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شدیم که ان‌شاءالله تا ساعاتی دیگر پنجره باز می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون فیفا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال فیفا گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه

گروه وکلا برای صلح در هلند شکایتی را علیه ۱۲ مقام صهیونیست و در راس آنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دلیل جنایاتی که ارتش صهیونیستی در غزه مرتکب شد، به دادگاه کیفری بین‌المللی ارائه کرد.

براساس گزارش القدس العربی، ابراهیم ییلدیریم، وکیل دادگستری و یکی از اعضای این گروه متشکل از ۲۰۰ وکیل، در بیانیه‌ای به خبرگزاری آناتولی گفت که آنها علیه شخصیت‌های برجسته صهیونیستی مانند نتانیاهو و تعدادی از وزرای او شکایت کرده‌اند.

او افزود: این شکایت مشتمل بر ۱۶۳ صفحه و جامع‌ترین شکایت کیفری تا به امروز است. شکایتی که به دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی ارسال شده است شامل ۱۲ مقام صهیونیست است.

این وکیل دادگستری اعلام کرد: متن شکایت توسط ۹ نفر از کارشناسان حوزه حقوقی و جرایم تهیه شده است. همچنین کمپینی برای جمع آوری امضا برای کسانی که می‌خواهند از این شکایت حمایت کنند راه اندازی کردیم و تعداد امضاکنندگان شکایت از ۵۰۰ نفر گذشت.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی برجای گذاشته که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

این رژیم با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی» به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور