Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار استاندار سمنان با مدیران حوزه صنعت برق استان، گزارشی از حوزه فعالیت، وضع شبکه و تأسیسات و سهم مصرف انرژی بخش‌های مختلف ارائه کرد.

وی اظهار کرد: پیک بار امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۵ درصد رشد داشته که افزایش پنج تا ۶ درجه‌ای دمای هوا، فروش انشعاب جدید یا افزایش دیماند به میزان ۱۷۵ مگاوات و رمزارز غیرمجاز، ازجمله دلایل این رشد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان عنوان کرد: در سال جاری، تعداد ۴۲ متقاضی احداث نیروگاه محدود به ظرفیت انشعاب، در مجموع به ظرفیت ۲۳۵ کیلووات دارای قرارداد خرید تضمینی معتبر بوده و در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار برای احداث نیروگاه هستند.

حسینی‌نژاد افزود: قدرت نیروگاه‌های خورشیدی منصوبه در استان سمنان چهار هزار و ۵۰۹ کیلووات است و مجموع قدرت نیروگاه‌های تجدیدپذیر سنکرون با شبکه منصوبه، هشت هزار و ۹ کیلووات برآورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که حدود ۱۶۰ میلیارد تومان مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکان برق استان سمنان است، اضافه کرد: از این میزان، قریب ۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به ادارات و سازمان‌ها است.

در این برنامه که با حضور استاندار سمنان، مدیرکل حراست استانداری، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، سرپرست شرکت توزیع برق و معاونان و مدیران صنعت برق همراه بود، استاندار از مراکز دیسپاچینگ و پایش کنتورهای هوشمند شرکت توزیع برق استان سمنان بازدید کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع برق مصرف انرژی سیدمحمد حسینی نژاد کنتورهای هوشمند مشترکان برق برق استان سمنان شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان