Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی محمدی ،بازیکن قمی و  تنها نماینده کشورمان در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک سنگاپور که بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد بامداد امروز  دوشنبه بیست و نهم آذرماه در حالی به کشور بازگشت که  هیچ استقبالی از وی در فرودگاه نشد.

تنها  یک نماینده از ورزش های همگانی استان  به استقبال این بازیکن پرافتخار رفت که  به نظر می‌رسد قهرمان شدن او  چندان برای مسئولان ورزش استان قم  و کشور حائز اهمیت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی محمدی  امروز غریبانه و تنها  از فرودگاه خارج شد  همان قهرمانی که چند روز پیش برای ایران می جنگید؛این که هیچ مسئولی از وزارت ورزش،  فدراسیون برای استقبال از مرتضی محمدی به فرودگاه نرفتند هیچ جای توجیهی ندارد.

او تمام تلاشش را  برای رسیدن به  مقام سومی جهان کرد حالا هم در بازگشت جز  خانواده اش هیچکس کنارش نیست؛  همین بی مهری ها باعث رفتن خیلی از قهرمان های ما شد،  نه هیچ گلی و  نه هیچ  بنری از سوی اداره کل ورزش و جوانان و نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه! این همه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست.

قصه بی مهری ها به این قهرمان ورزش‌های الکترونیک تنها به  استقبال نکردن از وی خلاصه نمی شود گفته و شنیده ها حاکی است تا پیش از اعزام مرتضی محمدی به رقابت های جهانی سنگاپور با وجود پیگیری های متعدد  هیئت ورزش های همگانی ، اداره کل ورزش و جوانان قم امکانات برای تمرین این قهرمان را فراهم نکرده است.

مرتضی محمدی، ورزشکار قمی تنها نماینده ایران در اولین مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک  که در کشور سنگاپور به مدت ۲ روز برگزار شد در رشته e_football توانست با پشت سر گذاشتن رقبای خود ازکشور برزیل و ترکیه در مرحله گروهی و حذف رقبای خود از کشور های ازبکستان و اندوزی در نیمه نهایی حضور پیدا کند.

بعد از شکست در مرحله نیمه نهایی حریفی از تیم آرژانتین توانست با پشت سر گذاشتن میزبان(سنگاپور) به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

در پایان رقابت ها برزیل قهرمان ،آرژانتین دوم و جمهوری اسلامی ایران سوم شدند.

شایان ذکر است مسابقات الکترونیک زیر نظر هیئت ورزش های همگانی است و مرتضی محمدی جوانترین شرکت کننده در این رقابت ها بوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی قم ورزش های الکترونیک مرتضی محمدی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد