Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:42:00 GMT

قطع راه بیش از ۱۱۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۸۴۲

قطع راه بیش از ۱۱۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، الله‌کرم جانی پور با بیان اینکه به علت بارش سنگین برف راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد طی دیروز قطع شده بود، افزود: با تلاش‌ها و زحمات راهداران تاکنون راه ارتباطی ۹۰ روستای بازگشایی و برف روبی شده و تا دو سه روز آینده راه همه روستاهای بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۰۰ روستا دارد، اظهارکرد: بارش برف همچنان در مناطقی از شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محور فرعی «شبلیز» به سمت «پوله زیلایی» (مناطقی که برق آنها قطع است) تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

جانی پور تصریح کرد: همچنین تا عصر امروز ماشین آلات راهداری برای بازگشایی راه منطقه «دلی گردو» به سمت «شولیز» (مناطقی که برق آنها قطع است) اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: با تلاش ۲۷ راهداری خانه و ۲۰۰ راهدار استان کهگیلویه و بویراحمد کلیه راههای مواصلاتی اصلی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد البته در محورهای اصلی یاسوج- اقلید و یاسوج - چرام در محدوده «جخونه» شاهد بارش برف هستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون برف روبی کهگیلویه و بویراحمد آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد