Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر محمدحسین سرمست روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این افراد باید سه ماه یا بیشتر از زمان تزریق نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد؛ همچنین نوع واکسن نوبت سوم متناسب با انواع واکسن هایی است که در نوبت های قبل دریافت شده است. 

وی با بیان اینکه واکسیناسیون ایمن‌ترین راه محافظت در برابر ویروس کروناست و برای ایجاد بیشترین محافظت، حتما باید فرآیند واکسیناسیون تکمیل شود گفت: از همه افراد بالای ۱۸ سال درخواست می شود در صورت گذشت سه ماه از تزریق نوبت دوم، در اسرع وقت نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد:تاکنون ۸۱.۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال خوزستان حداقل یک دز واکسن کرونا، و حدود ۶۴ درصد هر ۲ دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود ۲۰ درصد جامعه هدف در خوزستان هنوز واکسنی دریافت نکرده‌اند و ۲۰ درصد دیگر نیز دز دوم خود را تزریق نکردند، لازم است تا آنها هرچه سریعتر برای تزریق و تکمیل فرآیند واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شب یلدا 

سرمست گفت: با توجه به اعلام رسمی ورود ویروس اُمیکرون به کشور از مردم درخواست می شود تا ضمن پرهیز از برگزاری دورهمی مربوط به شب یلدا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در بالاترین سطح مد نظر قرار دهند تا از وقوع پیک این بیماری و بازگشت دوباره محدودیت ها، جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی خوزستان شکننده است افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال، شاهد بسته شدن در و پنجره‌ها هستیم که این امر فضای مناسبی برای شیوع کرونا ایجاد می‌کند به همین دلیل مردم باید بیش از پیش شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

هم اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی