Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ایران، ظهر پنجشنبه یک میهمان ویژه داشت. در سومین روز از این نمایشگاه، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، از این نمایشگاه بازدید کرد. در این نمایشگاه، هرسال مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشی کشور به نمایش در می‌آید.

وزیر علوم دولت سیزدهم در این بازدید، از غرفه پژوهشگاه تربیت بدنی و همچنین غرفه‌های پارک‌های علم و فناوری استان‌های مختلف بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این بازدید حدودا یک ساعته، محصولات علمی‌ و آموزشی بیشتر توجه آقای وزیر را به خود جلب کرد. به طور مثال هنگام بازدید از غرفه پارک علم و فناوری قم، توجه دکتر زلفی‌گل به مجموعه آموزشی «آکادمی امروز» جلب شد و برای دقایقی با مسئولان این مجموعه گفتگو کردند.

تاکید آقای وزیر بر عدالت آموزشی در بازدید از مجموعه «آکادمی امروز»

در بازدید دکتر زلفی‌گل از مجموعه «آکادمی امروز»، مسئول این مجموعه در رابطه دستاورد فناورانه این آکادمی به آقای وزیر گفت: «تلاش ما این است که با قدرت تکنولوژی بتوانیم خدمات باکیفیت مشاوره ای و آموزشی را در سرتاسر ایران ارائه کنیم؛ و با همین رویکرد تا امروز خدمات خود را در ۲۳۷ شهرستان و ۱۲۰ روستای کشور ارائه کرده‌ایم.»

آقای وزیر اقدامات این مجموعه را رضایت بخش دانست؛ اما بر گسترش خدمات آموزشی و مشاوره، در روستاهای فاقد اینترنت تاکید کرد. تاکیدی که نشان دهنده اهمیت مساله «عدالت آموزشی» برای آقای وزیر است.

دکتر ایروانی: تلاش می‌کنیم خواسته‌ی آقای وزیر را عملی کنیم!

دکتر ایروانی مدیرعامل «آکادمی امروز» در رابطه با بازدید آقای وزیر و درخواست ایشان به خبرنگار ما گفت: «یکی از اهداف ما برای استفاده از تکنولوژی این است که بتوانیم به شهرها و روستاهای بیشتری خدمات آموزشی ارائه کنیم؛ و البته توانسته‌ایم خدمات خودمان را به حدود ۲۳۰ شهرستان و ۱۲۰ روستای کشور ارائه کنیم. اما این تاکید آقای وزیر مبنی بر ارائه خدمات به روستاهای فاقد اینترنت، نشان دهنده تیزبینی و دقت ایشان است. و از همین امروز تلاش می‌کنیم که راه حلی برای این مساله پیدا کنیم.»

کد خبر 644426

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آکادمی امروز آقای وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است