Web Analytics Made Easy - Statcounter

نارنجی‌پوشان سایپا با کسب نهمین پیروزی در لیگ برتر والیبال بانوان، جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده‌بندی تثبیت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «سردار دل‌ها» بعد از تعطیلی 11 روزه نیم‌‌فصل امروز (دوشنبه - 29 آذر ماه) با برگزاری چهار دیدار به میزبانی تهران (دو دیدار)، ورامین و اصفهان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین بازی امروز، نارنجی‌پوشان سایپا میزبان جوانان زرتشتی یزد بوده و موفق شدند با پیروزی 3 بر صفر مقابل میهمان، نهمین برد خود را در کارنامه ثبت کرده و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کنند. در این دیدار شاگردان مریم هاشمی موفق به کسب امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 6 و 25 بر 16 به سود خود شدند.

دیدار دو تیم باریج اسانس کاشان و پیکان از هفته دهم لیگ برتر زنان به دلیل همزمانی لیگ برتر والیبال جوانان پسر به میزبانی کاشان با هفته دهم لیگ برتر زنان و نبود عوامل و امکانات برگزاری مسابقه، فردا (سه‌شنبه - 30 آذر ماه) با یک روز تأخیر برگزار خواهد شد.

فینالیست‌های لیگ برتر والیبال جوانان کشور در کاشان مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان ایران والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم