Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:43:23 GMT

شهرداری ساری پست خالی برای تبدیل وضعیت‌ها ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۴۸۶۱

شهرداری ساری پست خالی برای تبدیل وضعیت‌ها ندارد

شهردار ساری آخرین وضعیت تبدیل‌وضعیت نیروهای شهرداری مرکز مازندران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی در شانزدهمین جلسه شورای شهر ساری با بیان اینکه ۹۳۹ پست خالی در شهرداری ساری وجود داشت، اظهار کرد: ۶۲۰ پست توسط کارمندان رسمی پر شده است و برای مابقی پست‌ها بر اساس چارت تبدیل وضعیت نیروها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه روزی که مساله تبدیل وضعیت‌ها مطرح شد، تمام مکاتبات و نامه‌ها، مطالعه و اجرایی شد، افزود: برای این تعداد پست خالی، بر اساس آزمون بنیاد شهید ۴۰ نفر برای تبدیل وضعیت درخواست دادند که ۱۵ نفر از آنان تبدیل شدند.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: آزمونی در شهرداری برای تبدیل وضعیت وجود داشت که تاکنون انجام نشده بود، ۹۴ پست خالی با این آزمون تبدیل وضعیت می‌شوند که معیارها سابقه کاری، تحصیلات و تخصص است‌.

طالبی با بیان اینکه ۲۲۰ نفر در شهرداری ساری مشمول بند "و" می‌شوند که ۶۸ نفر در این راستا تبدیل می‌شوند، ادامه داد: برای بند "د" حدود ۹۰۰ نفر و بند و بیش از ۱۰۰ نفر متقاضی هستند اما به این میزان پست خالی نداریم و دراین‌باره با استانداری و اداره کل شهری مکاتبه کرده‌ایم اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۱ فرزند شهید تبدیل وضعیت شدند، ۸۴ نیروی ایثارگر در حال تبدیل هستند، برای ۹۴ نفر نیز در انتظار اعلام نتیجه مکاتبات هستیم، تصریح کرد: افراد با سابقه بیشتر و تخصص در اولویت قرار دارند. در انتصابات نیز هدف مدیر سازی و ارتقا بر اساس چارت اداری است و جوان گرایی را نیز مدنظر قرار خواهیم داد.

شهردار ساری با تاکید بر اینکه متأسفانه در شهرداری ساری نیروهایی با مدرک دیپلم و فوق دیپلم اندک هستند، به ساماندهی نیروهای سازمان عمران این شهرداری اشاره و اظهار کرد: در سازمان عمران ۸۰۰ نیرو وجود داشت که این تعداد به ۵۶۰ نیرو رسیده است. ۵۰ نفر از این نیروها به جایگاه سی ان جی فرستاده شدند اما در آزمون مهارت فقط دو نفر توانستند نمره قبولی دارند. شهرداری برای تبدیل وضعیت با مشکلات این چنینی نیز دست به گریبان است.

طالبی اضافه کرد: در اجرای ساماندهی بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها مدنظر است و برخلاف قانون کاری انجام نمی‌شود.

کد خبر 543326

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري ساري شهردار ساری شهر شهرهاي ايران برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای تبدیل وضعیت شهرداری ساری پست خالی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پیشوا با شاخص ۱۱۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۵۲، پارک رازی با شاخص ۶۳، پاسداران با شاخص ۹۵، پاکدشت با شاخص ۹۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۹، دانشگاه تهران با شاخص ۶۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۸، سرخه‌حصار با شاخص ۵۹، سلامت با شاخص ۸۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های ۹۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۷، علم و صنعت با شاخص ۵۲، قرچک با شاخص ۷۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، ملارد با شاخص ۵۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۱، ورامین با شاخص ۸۲ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۸ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۱، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۷، امام خمینی با شاخص ۴۶، پردیس با شاخص ۲۹، پونک با شاخص ۴۱، چشمه با شاخص ۳۶، دماوند با شاخص ۲۲، رباط‌کریم با شاخص ۳۶، قدس با شاخص ۳۴، لواسانات با شاخص ۲۹ در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747756

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳